ه‌پ‌گ: در عملیات‌های تک تیراندازی ۳ اشغالگر مجازات شدند

مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ)‌ اعلام نمود در عملیات‌های تک تیراندازی که در مناطق متینا و زاپ علیه ارتش اشغالگر ترکیه انجام شدند، ۳ اشغالگر مجازات شدند.

 اطلاعات بیشتر در رابطه با این عملیات‌ها و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر می‌باشد:

در منطقه متینا:

 ۲۳ جولای ساعت ۱۴:۳۰ زمانی که اشغالگران در منطقه مقاومتی گولکا  تحرکات خود را آغاز نمودند با سلاح‌های نیمه اتوماتیک هدف قرار گرفته و تحرک اشغالگران متوقف شد.

۲۳ جولای ساعت  ۲۲:۳۰ در منطقه مقاومتی شلازه در تحرکات هلیکوپترهای تهاجمی مداخله صورت گرفت. پس از مداخله نیروهای ما هلیکوپترها ناچار شدند منطقه را ترک کنند.

 در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ:

۲۲ جولای ساعت ۹‌‌:۰۰ با سلاح‌های سنگین اشغالگران در منطقه مقاومتی جودی هدف قرار گرفتند.

۲۳ جولای ساعت ۱۳:۱۰ با تاکتیک تک تیراندازی اشغالگرانی که در منطقه مقاومتی تپه جودی در حال نگهبانی و نظارت بودند، هدف قرار گرفتند و یک اشغالگر مجازات شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام گرفت.

 ۲۳ جولای ساعت ۱۴:۰۰ زمانی که اشغالگران در منطقه مقاومتی جودی وارد تحرک شدند با تاکتیک تک تیراندازی هدف قرار گرفتند و یک اشغالگر مجازات شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام گرفت.

۲۲ جولای ساعت ۱۹:۴۸ با تاکتیک سابوتاژ اشغالگران در منطقه مقاومتی تپه آمدیه هدف قرار گرفتند.

 ۲۳ جولای ساعت ۴:۴۵ دقیقه با تاکتیک تک تیراندازی اشغالگران در منطقه مقاومتی تپه آمدیه هدف قرار گرفتند و یک اشغالگر مجازات شد.

۲۳ جولای ساعت ۲۱:۴۵ نیروهای ما در تحرکات یک هلیکوپتر در منطقه مقاومتی تپه بهار مداخله کردند. پس از مداخله نیروهای ما هلیکوپتر ناچار شد از منطقه دور شود.

در منطقه گاره:

۲۳ جولای ساعت ۲۲:۰۰ نیروهای ما در تحرکات هلیکوپترها در منطقه هفتباخ مداخله کردند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با سلاح‌های ممنوعه؛

۲۲ جولای تونل‌های ما در منطقه مقاومتی تپه آمدیه یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شدند.

سایر حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

۲۲ و ۲۳ جولای مناطق شهید شریف، لولان، سنینه و بربزینه در منطقه خاکورک ۶ بار؛ دشت کافیا، زنگل و کانی سارکه در منطقه گاره ۴ بار؛ منطقه مقاومت تپه بهار در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، مناطق لوجه و تپه هیوا در منطقه قندیل ۴ بار، منطقه مقاومت بشیلی در منطقه متینا یک بار؛ در مجموع ۱۶ بار با هواپیماهای جنگی بمباران شدند. به دلیل این بمباران‌ها، آتش‌سوزی در بسیاری از مناطق رخ داد و هنوز هم ادامه دارد.

۲۲ و ۲۳ جولای دشت کافیا و هفت‌تباخ در منطقه گاره، منطقه شهید شریف و شهید کریم در منطقه خاکورک، منطقه مقاومت سره متینا در منطقه متینا و منطقه مقاومت تپه بهار در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ با هلیکوپتر بمباران شد.»