ه‌پ‌گ حقیقتی که دولت اشغالگر ترکیه پنهان کرده است را آشکار کرد

ه‌پ‌گ با بیان اینکه یک یگان ویژه ارتش ترکیه در منطقه مقاومت تپه جودی با عملیات سابوتاژ هدف قرار گرفت، گفت: «ما این واقعیت را که رسانه‌های جنگ ویژه و ارتش اشغالگر از مردم پنهان می‌کنند با تصاویر و فیلم به اشتراک می‌گذاریم.»

در بیانیه مرکز اطلاع رسانی ومطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ‌) آمده است: «گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان به طور مستمر به ارتش اشغالگر ترکیه ضربه می‌زنند. ارتش اشغالگر ترکیه روز ۴ آوریل یگان ویژه خود را که همه درجه‌دار بودند به تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه جودی فرستاد. نیروهای ما این اشغالگران را زیر نظر گرفتند و ابتدا با عملیات سابوتاژ و سپس با سلاح انفرادی به آنها حمله کردند. نیروهای ما یک اسلحه شخصی SAR-56 و متعلقات آن را از اشغالگرانی که مجازات شده بودند، گرفتند. اما ارتش اشغالگر ترکیه تلفات خود را طبق معمول پنهان کرد. مشخص شد اسلحه شخصی SAR-56 با شماره TCK 1102-22CK00541 از اشغالگران گرفته شده است. این واقعیت را که رسانه‌های جنگ ویژه و ارتش اشغالگر از مردم پنهان می‌کنند، ما با تصاویر و فیلم با افکار عمومی به اشتراک می‌گذاریم.»

ه‌پ‌گ در رابطه با عملیات‌ها و حملات ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعات زیر را منتشر نمود:

« در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ:

۴ آوریل ساعت ۱۰:۰۵ در منطقه مقاومتی تپه اف ام یک سیستم رادار و یک سیستم دوربین نظارتی اشغالگران با عملیات تک تیراندازی هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

 ۸ آوریل ساعت ۱۳:۰۰ در منطقه مقاومتی تپه اف ام یک پروژکتور و یک سیستم دوربین نظارتی اشغالگران با عملیات تک تیراندازی هدف قرار گرفته و منهدم شد

 حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه:

۵ آوریل در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومتی تپه جودی یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شدند.

۵ آوریل در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومتی تپه آمدیه یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شدند.

۶ آوریل در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومتی تپه اف ام یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شدند.

سایر حملات ارتش اشغالگر ترکیه:

از ۴ آوریل تا ۸ آوریل مناطق سر متینا، بانکا و بشیلی در منطقه متینا ۸ بار،  مناطق بربزینه، تپه شهید هاوار، تپه شهید شریف، خنره بالا در منطقه خواکورک ۸ بار،  مناطق تپه کُن، دشت کافیا، گوزه در منطقه گاره ۷ بار،  مناطق تپه جودی، تپه آمدیه، تپه بهار در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۱۴ بار و در مجموع ۳۷ بار توسط جنگنده‌ها بمباران شدند.

۵ آوریل منطقه لولان در منطقه خوامورک با هلیکوپترهای جنگی بمباران شد.»