ه‌پ‌گ مشخصات یک گریلای شهید را اعلام نمود

نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) مشخصات یک گریلای شهید را اعلام کرده و گفت: «رفیق ما شروان، پرچم پیروزی را که اردال و روژهلات برافراشتند، از دوغا، هلمت و سرخوبون گرفت و به قله‌ای جدید رساند.»

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق درباره گریلایی که در عملیات انقلابی شهید دوغا ویان به شهادت رسیده بود اعلام کرد:

«در بیانیه‌ای که در ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ منتشر کردیم ما به خلق میهن دوست خود و افکار عمومی اعلام کردیم که رفیق ما شروان وارتو در عملیات انقلابی شهید دوغا ویان به شهادت رسیده است.

شروان فرزند عزیز مردم ما در روژهلات کوردستان به عنوان یک جوان کورد که قلبش برای آزادی می‌تپد، به صفوف گریلا پیوست. او با مشارکت، فداکاری، همراهی صمیمانه و گام نهادن در خط فدایی به یک مبارز عالی آپویی تبدیل شد. او برای اینکه آرمان آزادی مردم ما را به پیروزی برساند، با قاطعیت به رسالت خود عمل کرد. رفیق ما شروان در زاپ که آخرین محل ماموریتش بود با روحیه فدایی آپویی به عملیات انقلابی شهید دوغا ویان پیوست. او شجاعت بسیار و سبک فاتحانه خود را در شخصیت خود آمیخت و به طور حرفه‌ای دشمن را شکست داد. رفیق ما شروان با جنگ گریلایی ماهرانه خود ضربه سنگینی به ارتش اشغالگر وارد کرد و پایگاهی را که دشمن در آن مستقر بود فتح کرد و به پیروزی تاریخی رسید. رفیق ما شروان در این عملیات انقلابی شجاعانه جنگید و به شهادت رسید. او به دوستان و دشمنان نشان داد که هیچ ارتش اشغالگری نمی‌تواند در مقابل نیروهای گریلایی حرفه‌ای با روحیه فدایی آپویی بایستد. او نام خود را در تاریخ مبارزات ما نوشت.

در ابتدا به خانواده عزیز رفیقمان شروان و سپس به همه خلق میهن‌دوست روژهلات کوردستان و  همه خلق کوردستان تسلیت می‌گوییم.

مشخصات رفیق شهیدمان شروان وارتو  به شرح زیر است:

نام سازمانی: شروان وارتو

نام و نام خانوادگی: عادل علی مرادی

محل تولد: جوانرود

نام مادر و پدر: عطیه/ محمدعلی

محل و تاریخ شهادت: ۱۷ فوریه ۲۰۲۴/ زاپ

**** ****