تصویر

ه‌پ‌گ یاد و خاطره ۲ گریلای شهید را گرامی داشت

ه‌پ‌گ مشخصات ۲ گریلای شهید را اعلام کرد و گفت: «رفقا هوگر و مظلوم با ایستادگی در زندگی و مبارزه خود به گریلاهای نمونه آزادی آپویی تبدیل شدند.»

اعلام مشخصات شهدا

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ‌) به شرح زیر است:

«در ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ رفقای ما هوگر پیروسی و مظلوم پارتیزان در حمله دشمن در منطقه گاره به شهادت رسیدند.

رفقای ما هوگر و مظلوم که فرزندان نجیب مردم کوردستان بودند، خود را در قبال آزادی مردم خود مسئول می‌دانستند، با این هدف مبارزه بی‌وقفه‌ای را آغاز کردند و با پایداری در زندگی و مبارزه، گریلاهای نمونه آزادی آپویی شدند.

رفقای ما هوگر و مظلوم کارهای مهمی در عرصه‌های مختلف مبارزات آزادی ما انجام دادند و با شخصیت و مشارکت فداکارانه خود مبارز آپویی را در زندگی خود تجسم بخشیدند. با برخورد مصمم و فدایی خود در هر زمینه و در هر کاری راهی جز موفقیت نمی‌پذیرفتند لذا هر وظیفه و مسئولیتی را به بهترین نحو انجام دادند. رفقای ما هوگر و مظلوم شخصیت صادق، ساده، متواضع و فهمیده خود را با فلسفه آزادی آپویی آمیختند، در هر مرحله از سفر خود به سوی حقیقت، خود را با هدف خود متحد کردند، سازماندهی کردند، فعال کردند و به یک حقیقت تبدیل شدند.

در ابتدا به خانواده‌های نجیبی که مبارزان فداکار آپویی چون رفقا هوگر و مظلوم را به مبارزات آزادی ما تقدیم کردند، و سپس به مردم وطن‌دوست کوردستان تسلیت می‌گوییم، بار دیگر این نوید را می‌دهیم که یاد شهدای خود را در مبارزات خود زنده نگه داریم.

مشخصات رفقای ما شهید ما به شرح زیر است:

نام سازمانی: هوگر پیروسی

نام و نام خانوادگی: خلیل ییگیت

محل تولد: شرنخ

نام مادر-پدر: زوالفویه-حسن

زمان و مکان شهادت: ۶ سپتامبر ۲۰۲۳/ گاره

*****

نام سازمانی: مظلوم پارتیزان

نام و نام خانوادگی: محمد رشید

 محل تولد: عفرین

نام مادر-پدر: نریمان-سیدو

زمان و مکان شهادت: ۶ سپتامبر ۲۰۲۳/ گاره.‌»

*****