ک‌ج‌ک: ما به شدت حمله وحشیانه در مسکو را محکوم می‌کنیم

ک‌ج‌ک حمله وحشیانه در مسکو پایتخت روسیه را به شدت محکوم کرد و گفت: «کسی که داعش را تامین می‌دهد، دولت ترکیه و دولت آک‌پ-م‌ه‌پ است. دولت آک‌پ-م‌ه‌پ از داعش علیه همه استفاده می‌کند.»

ریاست مشترک شورای اجرایی ک‌ج‌ک با بیانیه‌ای حمله در مسکو را محکوم کرد.

بیانیه ریاست مشترک شورای اجرایی ک‌ج‌ک به شرح زیر است:

 «بر اساس اطلاعات افکار عمومی، در جریان برگزاری کنسرت در مسکو پایتخت روسیه حمله‌ای صورت گرفت و در این حمله ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند و زخمی شدند. این اتفاق که ده‌ها نفر جان خود را از دست داده و مجروح شدند ما را بسیار ناراحت کرده است. اول از همه برای کسانی که جان خود را از دست داده‌اند طلب رحمت می‌کنیم، به خانواده‌های آنها نیز تسلیت می‌گوییم. برای مجروحان نیز آرزوی شفای عاجل داریم. ما در درد مردم روسیه شریک هستیم، به همه مردم روسیه تسلیت می‌گوییم. ما این حمله وحشیانه داعش را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بار دیگر دشمنی داعش علیه مردم و بشریت را نشان داد.

این دولت ترکیه است که داعش را تامین می‌کند

 این دولت ترکیه و دولت آک‌پ-م‌ه‌پ هستند که در حال تامین داعش و هموار کردن راهش هستند. دولت ترکیه و دولت آک‌پ-م‌ه‌پ از داعش علیه همه استفاده می‌کنند. همه را با داعش تهدید می‌کند و می‌خواهد امتیاز بگیرد. علیه جنبش آزادی کورد ، خلق کورد، سوریه، عراق، اروپا، علیه همه. با این کار می‌خواهد سیاست‌های استثمارگرانه و نسل‌کشی خود را به دیگران بقبولاند. دولت ترکیه با ذهنیت جدید عثمانی عمل می‌کند و از داعش برای اجرای این سیاست‌ها استفاده می‌کند. اکنون باید این واقعیت دیده شود و همه بر اساس آن عمل کنند.

بسیار واضح است که حمله در مسکو نیز بر همین اساس انجام شده است. دولت آک‌پ-م‌ه‌پ این حمله را انجام داد تا روسیه خواسته‌های آنها را بپذیرد. حمله مشابهی قبلا در ایران نیز انجام شده بود. کسی که هر دو حمله را بوسیله داعش انجام داد، دولت ترکیه است.

ما بار دیگر این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنیم. ما به عنوان جنبشی که بیش از همه علیه وحشیگری داعش و فاشیسم آن مبارزه کرده و بهای آن را پرداخته است، بار دیگر اعلام می‌کنیم که همیشه در کنار خلق‌ها هستیم و بار دیگر این حمله را به همه مردم روسیه تسلیت می‌گوییم.»