کنگره ملی کوردستان: سال نو به سال مبارزه و نبرد بزرگتر مبدل می‌شود

کنگره ملی کوردستان آغاز سال نو میلادی را شادباش گفته و ابراز امیدواری کرد مردم کوردستان سال ٢٠٢١ را به سال مبارزه و نبرد بزرگتر مبدل کنند.

شورای رهبری کنگره ملی کوردستان (ک.ن.ک) به مناسبت آغاز سال ٢٠٢١ پیامی منتشر کرد.

در پیام ک.ن.ک حملات دولت اشغالگر ترک به شمال، جنوب و روژاوای کوردستان از یک سو و مبارزه خلق‌های کوردستان در برابر این حملات از سوی دیگر اشاره شده و می‌افزاید:

"با پایان سال ٢٠٢٠ باید وضعیت داخلی را مورد ارزیابی قرار دهیم. خلق کوردستان با تمامی مصائب، آلام، کاستی‌ها و اشتباهات در حین مبارزه اما باز هم پیروز شدند.

ملت کورد در میان شعله‌های آتشی که دشمنان و اشغالگران برافروخته‌اند مبارزه‌ای مقدس و شرافتمند را به پیش برد و آنرا موفقیت‌آمیز به امروز رساند. در جریان پیروزی‌هایی خلقمان دشمنان کینه‌توز اختلافات خود را به کناری گذاشتند و بار دیگر برای نابودی دستاوردها و موجودیت خلقمان نقشه‌های تازه‌ای را طرح کردند.

کوردستانیان امروز در حال مبارزه برای خنثی کردن این نقشه‌ی دشمنان و اشغالگران هستند. این نیز اتحاد داخلی میان نیروهای کوردستان را تقویت می‌کند.

خلقمان در سراسر کوردستان و خارج از میهن برای همبستگی با مقاومت روژاوا به یکصدایی نیرومندانه‌ای دست یافت.

ما امیدواریم که همصدایی خلقمان زمینه اتحاد سیاسی را فراهم کرده باشد. کوردها به هر شکلی که مذاکرات داخلی خود را به پیش برند و مسائل خود را حل کنند به همان اندازه علیه تلاش‌های دشمنان و اشغالگران به موفقیت دست می‌یابند.

ما به عنوان ک.ن.ک امید بسیاری داریم که خلق‌های کوردستان سال ٢٠٢١ را به سال مبارزه و نبرد بزرگتر و نیرومندتری تبدیل نمایند. آینده خلقمان روشن است و با مبارزه و نبردی فداکارانه بسوی این روشنایی گام برمی‌دارد. دستاوردهای کنونی نشانه اراده پیروزمندانه است. خلمان باید امیدوار باشند.

ما امیدواریم که سال ٢٠٢١ به سال پیروزی، سال تحقق آرمان‌ها و آرزوهای خلقمان مبدل گردد.

سال تازه، سال ٢٠٢١ باید برای تمامی بشریت نویدبخش آشتی، آرامش، آزادی، دمکراسی و برابری باشد.

کنگره ملی کوردستان با این اندیشه و آگاهی سال تازه را به عموم کوردها، کوردستانیان و تمامی مردم جهان شادباش می‌گوید."