ما رهبری را با روحیه نوروزی آزاد خواهیم کرد و اشغالگران را شکست خواهیم داد

گریلاهای یژا استار و ه‌پ‌گ اعلام کردند که با روحیه نوروز ۲۰۲۴ به آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان دست خواهند یافت و اشغالگران را در کوردستان شکست خواهند داد.

گریلاهای یژا استار و ه‌پ‌گ به مناسبت نوروز با خبرگزاری ما گفتگو کردند.

گریلای یژا استار روگش جودی: اول از همه، ما نوروز ۲۰۲۴ را به رهبر آپو، به همه شهدای انقلاب، به همه مردم، به رفقای خود در زندان‌ها و به مادران شنبه تبریک می‌گوییم. نوروز ۲۰۲۴ ، نوروز آزادی رهبری خواهد بود. مشعل حمل شده توسط کاوه آهنگر با مظلوم دوغان ها، رهشان ها و زکیه آلکان ها ادامه یافت. امروز هم ما پیرو این نور و روشنایی هستیم.

گریلاها با ادعای قوی علیه اشغالگری عملیات انجام می‌دهند. عملیات‌های ما در هر شرایطی ادامه خواهد داشت. امسال سال مبارزه‌ای گسترده‌تر و فعال‌تر خواهد بود. ما به عنوان گریلاهای یژا استار و ه‌پ‌گ با روحیه نوروز مقاومت خواهیم کرد و به پیروزی خواهیم رسید. ما به مردم خود قول می‌دهیم، آتش نوروز را بر بالای کوهستان روشن‌تر خواهیم کرد.

  «ما سال نو را سال آزادی جسمانی رهبر آپو خواهیم ساخت»

گریلای یژا استار نودم چیا: ما نوروز را به رهبری، در شخصیت سما، روناهی، رهشان و مظلوم دوغان، به همه شهدای انقلاب تبریک می‌گوییم و به یاد آنها هستیم. پنجاه و دومین نوروز جنبش آزادی کوردستان، نوروز آزادی جسمانی رهبر آپو خواهد بود. آتش نوروزی که رفیق مظلوم دوغان در زندان‌های آمد روشن کرد تا امروز ادامه دارد. رفیق مظلوم دوغان برای ما نماد مقاومت است.

در سه سال گذشته مبارزه بی‌نظیری علیه حملات اشغالگرانه به عنوان گریلاهای یژا استار و ه‌پ‌گ با هدف پیروزی و شکستن انزوای رهبری انجام داده‌ایم. دشمن قبلاً در مناطق حفاظتی مدیا شکست خورده است، اما شکست را نمی‌پذیرد. با عملیات انقلابی شهید هلمت دِرَلوک ، سال جدید را سال رهایی جسمانی رهبر آپو خواهیم کرد. هیچ مانعی مانع مبارزه و مقاومت ما نخواهد شد. ما تا آخر با دشمن اشغالگر مبارزه خواهیم کرد. ما سرزمین کوردستان را به اشغالگران نمی‌سپاریم، زیرا این سرزمین سرزمین خلق کورد است. از آن دولت فاشیست ترکیه نیست.

تصاویر عملیات‌هایی که توسط رفقای ما علیه نیروهای اشغالگر انجام می‌شود، با مردم و افکار عمومی به اشتراک گذاشته می‌شود. این واقعیتی است که همه می‌توانند ببینند. اگرچه دولت ترکیه در حال جنگ ویژه است، اما از نظر روانی شکست خورده است. بنابراین عملیات‌ها افزایش یافته است. آتش نوروز همیشه در بالای کوه زنده خواهد ماند و مقاومت ما بیشتر خواهد شد.

 «نوروز با عملیات، هلهله و کف زدن گریلا زیباتر می‌شود»

 گریلای ه.پ.گ کاژین روژیندا: اول از همه نوروز را به رهبر آپو، مردم میهن‌دوست کوردستان، به همه شهدا و مبارزان کوهستان که در مواضع می‌جنگند، تبریک می‌گویم. آنها آتش نوروز را بالای کوه روشن کردند، آنرا با هم جشن گرفتند و با کف زدن و هلهله گریلاها، نوروز زیباتر می‌شود.

آتش نوروز را شهید مظلوم دوغان در مبارزات ما روشن کرد. آن روحیه فدایی و نیرومند امروز هم در کوهستان‌های کوردستان ادامه دارد. گریلاهای کوهستان با آن روحیه نوروزی در برابر حملات مقاومت می‌کنند. رفقایمان را می‌بینیم که با آن روحیه در آنکارا در دل دشمن عملیات انجام دادند. این روحیه سال به سال رشد می‌کند و قوی‌تر می‌شود. در برابر همه نیروهای اشغالگر مقاومت با این روحیه انجام می‌شود. حتی اگر فقط این روحیه باقی بماند، اشغالگران کوردستان نمی‌توانند پیروز شوند.

اخیرا گریلاها وارد قلب دشمن شدند و آتش نوروز را بر روی تپه روشن کردند. این نشان دهنده قدرت روحیه نوروزی است. بر این اساس ما هم راه رهبری را دنبال می‌کنیم. ما با روحیه نوروزی خط رهبری را به پیروزی خواهیم رساند. با روحیه نوروزی دشمن خلق کورد را در کوه‌های کوردستان شکست خواهیم داد. به عنوان گریلاهای یژا استار و ه‌پ‌گ، این ادعای ماست.