تصویر

ماک فروشنده مواد مخدر را مجازات کرد

ماک به عملیات‌های خود علیه سیاست‌های جنگ ویژه دولت ترکیه ادامه می‌دهد. مبارزان ماک یک فروشنده مواد مخدر را در آمد مجازات کردند.

عملیات‌های ماک

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) یک فروشنده مواد مخدر را در آمد بازجویی و مجازات کرد. در رابطه با این عملیات اطلاعاتی به شرح زیر آمده است: «حوالی ساعت ۱۲ ظهر روز ۵ سپتامبر، مبارزان ما فروشنده مواد مخدر به نام "ف.اَسَتَکین" را پس از مدتی تعقیب در خیابان "اَکینجیلَر" در منطقه آفیس آمد شناسایی و بازداشت کردند. این فرد در بازجویی اعتراف کرد که به واسطه سیاست‌ها و حمایت‌های دولت اشغالگر ترکیه و عناصر جنگ ویژه آن وارد شبکه مواد مخدر شده است. ف.اَسَتَکین بابت خدمت به دولت و جنگ ویژه و مسموم کردن جوانان از همه مردم کورد بویژه مردم آمد عذرخواهی کرد و اعلام کرد که دیگر دست به چنین اقدامی نخواهد زد. این فرد بعداً توسط مبارزان ما مجازات و مجروح شد. مواد مخدر کریستالی که از این فرد گرفته شد توسط مبارزان ما سوزانده و نابود شد.»

در بیانیه ماک آمده است: «دولت اشغالگر ترکیه با تمام اعمال غیراخلاقی خود، شیوه‌های جنگ ویژه را بر جوانان کورد تحمیل می‌کند. رژیم فاشیستی که هدفش جدا کردن جوانان از جامعه و مبارزه برای آزادی و بیگانه‌کردن‌شان از هویتشان است، تمام سیاست‌های کثیف خود به ویژه مواد مخدر و فحشا را در میان جوانان کوردستان ترویج می‌کند. آنها با جنگ ویژه، به ویژه خانواده‌های میهن‌دوست ما را هدف قرار می‌دهند، ابتدا جوانان را در دام خودشان می‌اندازند و سپس با تهدید و فشار از آنها برای این زندگی غیراخلاقی استفاده ابزاری می‌کنند.»

از همه می‌خواهیم که خود را سازماندهی کنند و اشغالگران را پاسخگو کنند

در این بیانیه همچنین آمده است:

«در حالی که رهبر آپو و جنبش آزادی برای آزادی ما چنین مبارزه مقدسی را به راه می‌اندازند، جوانان قهرمان کورد نباید چنین زندگی غیراخلاقی و فاسدی را شایسته خود بدانند. در این دوره که جنگ برای هستی و نیستی به راه انداخته‌ایم، انزوای تحمیلی بر رهبر آپو و حملات علیه مردم ما در چهار بخش به حد نسل‌کشی رسیده است، جوانان میهن‌دوست کوردستان باید به صفوف مبارزه و زندگی سازمان‌یافته روی آورند.

با عملیاتی که انجام می‌دهیم به کسانی که این زندگی کثیف و غیراخلاقی را بر جوانان و مردم ما تحمیل می‌کنند هشدار می‌دهیم: این باتلاقی که مردم ما را در آن مسموم می‌کنید، عاقبت شما و اشغالگران خواهد بود.

ما از همه جوانان کوردستان می‌خواهیم که در کنار مبارزانشان علیه رژیم جنگ ویژه سازماندهی شوند و اشغالگران را پاسخگو کنند.»