ماک عملیات‌هایی را برای گرامیداشت ۱۵ اوت در بسیاری از شهرها انجام داد

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) اعلام کردند که با هدف استقبال از کارزار ۱۵ اوت در شهرهای آمد، جولمرگ، دیلوک، اِلیح و سِرت عملیات‌هایی انجام داده‌اند.

عملیات‌های ماک برای ۱۵ اوت

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) اعلام کردند که چهلمین سالگرد کارزار ۱۵ اوت را در بسیاری از شهرها با شلیک هوایی جشن گرفتند.

اطلاعات زیر در بیانیه ماک در رابطه با عملیات‌ها به اشتراک گذاشته شده است:

«شب ۱۵ اوت، مبارزان ما سالگرد ۱۵ اوت را در دو نقطه مختلف در گور جشن گرفتند. نیروهای نظامی ما که به میدان آمده بودند، مقاومت گریلاها را با شلیک هوایی جشن گرفتند.

- شب ۱۵ اوت، مبارزان ما در منطقه مرکزی اولوس در سرت برای گرامیداشت کارزار ۱۵ اوت وارد عمل شدند. مبارزان ما به میدان رفتند و بنر ۱۵ اوت را آویختند، سپس با شلیک هوایی به مقاومت گریلاها درود فرستادند.

- در ساعات غروب ۱۵ اوت، مبارزان ما به میدان پترولکنت الح رفتند و به کارزار ۱۵ اوت درود فرستادند. مبارزان ما مقاومت گریلایی را با شلیک هوایی جشن گرفتند.

- در ساعات غروب ۱۵ اوت، نیروهای نظامی ما در منطقه اصلاحیه دیلوک به میدان رفتند و کارزار ۱۵ اوت را جشن گرفتند. مبارزان ما که به صورت هوایی شلیک می‌کردند، به مقاومت گریلا سلام کردند.

- مبارزان ما روز ۱۴ اوت در کرکلار داغ آمد با شلیک هوایی سالگرد ۱۵ اوت را جشن گرفتند. مبارزان ما از پیشروی گریلاها استقبال کردند.

- در ۱۴ اوت، مبارزان ما در پل ده دری در آمد وارد عمل شدند. در این عملیات، مبارزان ما با شلیک هوایی به کارزار گریلاها در ۱۵ اوت سلام کردند.

- در ۱۴ اوت، مبارزان ما ۱۵ اوت را با شلیک هوایی در مقابل گردان اشغالگران افلر در گور جشن گرفتند.

- شب ۱۲ اوت، مبارزان ما ۱۵ اوت را در محله حضور اولری در ناحیه پیاس آمد گرامی داشتند. مبارزان ما مقاومت گریلایی را با شلیک هوایی جشن گرفتند.»

ماک در پایان بیانیه اعلام کرد که این عملیات‌ها را به یاد فرماندهان برجسته کارزار ۱۵ اوت، عگید، اردال و بدران انجام داده‌اند و به این گام تاریخی درود می‌فرستند.