مبارزان آزادی کوردستان در نسیبین "همدست فاشیست" را هدف گرفتند

مبارزان آزادی کوردستان اعلام کردند که در منطقه نسیبین از توابع ماردین با نارنجک صوتی علیه خانه‌ی کسیکه با دولت ترکیه همکاری و همدستی می‌کند را هدف گرفته‌اند.

مبارزان آزادی کوردستان (م‌ا‌ک) بیانیه‌ای مکتوب را منتشر کردند و اعلام داشتند:‌ «شب مورخ ۲۶ مارس حدود ساعت ۲۳:۰۰ ما در جاده‌ی نسیبین/ساکاریا توسط نارنجک صوتی خانه‌ی آ.‌ا که با دولت فاشیت ترکیه همدستی و همکاری می‌کند را هدف قرار دادیم.»

در این بیانیه مشخص شده که در نتیجه این عملیات بدن او «سراسر مجروح شد» و به بیمارستان منتقل شده است و چنین گفته شد: «تیم‌های عملیاتی ما پس از عملیات با موفقیت از محل عملیات دور گشته و به مکان‌های خود بازگشتند.»

مبارزان آزادی کوردستان همچنین گفت: «ما این عملیات را در چارچوب ۲۱-۲۸ مارس در هفته قهرمانی ملی در نسیبین انجام دادیم را به مظلوم دوغان، عگید، رهشان دمیرل، بریوان و تمامی رفقایی که در ماه مارس شهید شده‌اند هدیه می‌دهیم. این عملیات‌ما؛ مستقیما بریا هرکسی که در کوردستان با تبهکاران قاتل و شکنجه‌گران در همکاری و همدستی است یک پیام هشدار است. به بخشی از نقشه‌های کثیف دولت استعمارگر و فاشیست که در کوردستان عملی ساخته تبدیل نشوید. برعلیه خلق‌ خود جنایات نکنید. هر خائنی که چنین تلاشی کند باید بداند که از هزینه دادن نجات نخواهد یافت.»