مجازات سە اشغالگر در زاپ

در عملیاتی در نزدیکی روستای سیدا در منطقە زاپ، سە نظامی اشغالر ترک مجازات شدند.

مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق اعلام نمود کە گریلاهای ازادی کوردستان در مقابل حملات دولت اشغالگر ترک بە برخودانی تاریخی ضربات سنگینی را بر اسغالگران وارد می کنند. علیرغم اینکە ارتش اشغالگر ترک همچنان بە جنایات جنگی و ضد انسانی دست می زند، اما تاکنون نتوانستە است در مقابل مقاومت قهرمانانە نیروهای ما بە نتیجە ای دست یابد و نیروهای ما همچنان با عملیاتهای خود، برخودان را ادامە می دهند. در آخرین عملیات نیروهای ما حداقل سە نفر از متجاوزان ارتش ترک مجازات شدند.

ارتش اشغالگر ترک یکبار با سلاحهای ممنوعە و ١٣ بار با سلاحهای شیمیایی، دهها بار با کاتیوشا و تانک و سیار سلاحهای سنگین  مواضع گریلا را مورد هدف قرار دادە است. همزمان با این حملات، هواپیماهای جنگی نیز ٥ بار مواضع گریلا را بمباران کردەاند.

اعلاعات بیشتر در رابطە با حملات صورت گرفتە بە شرح زیر هستند:

در چارچوب کارزار انقلابی عقابهای زاگرس در منطقە زاپ:

در ١٧ ژانویە، بین ساعات ٠٨:٠٠ و ١١:٠٠ در حوالی منطقە چمجو از توابع شیلادزی تیمهای عملیاتی متحرک ما با سلاحها سنگین ٢ بار بە اشغالگران حملە کردند و حداقل دو اشغالگر را مجازات کردند.

در ١٧ ژانویە ساعت ١٣:٠٠ در نزدیکی روستای سیدا، از توابع شیلادزی در آمیدی، تیمهای عملیاتی متحرک نیروهای ما از راە دور بە وسیلە تک تیرانداز یک متجاوز دیگر را نیز از پا درآوردند.

حملات ارتش اشغالگر ترک با سلاحهای ممنوعە و شیمایی:

در ١٧ ژانویە، مواضع برخودان گریلاها در منطقە چمچو از توابع آمیدی از ساعات اولیە صبح تا غروب ١١ بار با سلاحهای شیمیایی بمباران شد.

در ١٧ ژانویە سنگرهای گریلا در نزدیکی روستای سیدا از توابع شیلادزی یکبار با بمبهای ممنوعە و ٢ بار با سلاحهای شیمایی بمباران شد. همزمان با آن دود مسموم حاصل از احتراق لاستیک بە درون تونلهای جنگی گریلا تزریق شدند.

حملات ارتش اشغالگر ترک:

در ١٧ ژانویە روستای بلند بازی و روستای چم روبتکی از توابع گارە و منطقە گولکا در متینا، ٥ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شدند.

در ١٧ ژانویە مواضع برخودان گریلا در نزدیکی منطقە اورتی از توابع متینا و نیز منطقە چمچو در ناحیە شیلادزی دهها بار با کاتیوشا و تانک و سایر سلاحهای سنگین مورد حملە قرار گرفتند.