عملیات‌های بسیاری توسط گریلاها در زاپ، متینا و هفتانین

گریلاهای آزادی کوردستان در زاپ، متینا و هفتانین عملیات‌های زیادی انجام دادند. ۲ سرباز اشغالگر ترکیه که در این عملیات‌ها بطور مشخص مجازات شدند، ۱ پهپاد منهدم شد و ۲ موضع مورد اصابت قرار گرفت.

عملیات‌های گریلا

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) اطلاعات زیر را در خصوص عملیات‌های گریلا و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به اشتراک گذاشت:

«منطقه هفتانین؛

در ۲۹ ژوئن در ساعت ۱۶:۳۵ اشغالگران در منطقه دَمکا با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

منطقه متینا؛

۲۷ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های خودکار متوسط مورد ​​هدف و اصابت قرار گرفتند و ۲ چادر منهدم شد.

۲۷ ژوئن ساعت ۱۵:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

۲ ژوئیه ساعت ۱۸:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت گولکا با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند قرار گرفتند.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

در ۲۹ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم با یک تاکتیک سابوتاژ مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

در ۲۹ ژوئن ساعت ۱۷:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

در ۳۰ ژوئن در ساعت ۰۶:۱۵ یک فروند پهپاد متعلق به اشغالگران در حال پرواز در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح انفرادی در آسمان مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

۳۰ ژوئن در ساعت ۰۹:۴۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در ۳۰ ژوئن در ساعت ۱۱:۱۰ و ۱۱:۵۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

در ۲۹ ژوئن ساعت ۰۷:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در تاریخ ۲۹ ژوئن ساعت ۱۵:۱۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ موضع مورد اصابت قرار گرفت. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در ۲۹ ژوئن ساعت ۱۷:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و به ۱ موضع ضربه وارد شد.

در ۲۹ ژوئن ساعت ۱۷:۴۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط مورد ​​هدف و اصابت قرار گرفتند.

در ۳۰ ژوئن در ساعت ۱۳:۱۷ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط ​​مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

روز ۲ جولای در ساعت‌های ۰۶:۴۷، ۰۹:۴۴، ۱۱:۳۰ و ۱۹:۳۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار و سنگین متوسط مورد ​​هدف و اصابت قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

در ۲۹، ۳۰ ژوئن و ۱ ژوئیه، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، ۱۵ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

در ۲۹ ژوئن تونل‌های جنگی ما در ناحیه مقاومت تپه جودی واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در ۳۰ ژوئن، ۱ و ۲ جولای، مناطق شهید شریف، لولان، سینینه در خاکورک ۴ بار؛ منطقه مقاومت سَره متینا در متینا ۲ بار؛ منطقه مقاومت تپه بهار در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۱۰ بار؛ مناطق دشت کافیا و تپه زنگل در گاره ۲ بار؛ در مجموع ۱۸ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در روز ۲ ژوئیه، مناطق مقاومت شِلازه و سَره متینا در منطقه متینا و منطقه مقاومت تپه بهار واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شدند.»