متجاوزان ۱۲ بار با سلاح های شیمیایی و ممنوعه حمله کردند

ارتش اشغالگر ترکیه ۱۲ بار با بمب های ممنوعه و سلاح های شیمیایی به مواضع مقاومت گریلاها در نزدیکی منطقه چمچو حمله کرد.

ارتش اشغالگر ترکیه ۱۲ بار با بمب های ممنوعه و سلاح های شیمیایی به مواضع مقاومت گریلاها در نزدیکی منطقه چمچو حمله کرد. اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق در این خصوص به شرح زیر است:

ارتش متجاوز ترک که نتوانستە است  به اهداف پلید اشغالگرانە خود در برابر مقاومت بی نظیر گریلاهای آزادی کوردستان دست یابد، به حملات خود با سلاح های شیمیایی و بمب های ممنوعه به مواضع مقاومت نیروهای ما همچنان ادامه می دهد. با وجود این حملات و شرایط سختآب و هوایی، گریلاهای آزادی کردستان به مقاومت بی وقفه خود ادامه می دهند.

جزئیات فعالیت گریلا ها در منطقه زاپ و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر است.

در چارچوب کارزار انقلابی عقابهای زاگرس در منطقه زاپ؛

۱۰ ژانویه ساعت ۱۳:۰۰ در روستای شیلادزی از توابع آمیدی، تیم های عملیاتی ما با سلاح های سنگین مهاجمان را در نزدیکی روستای سیدا هدف قرار دادند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با سلاح های شیمیایی و بمب های ممنوعه؛

در ۱۱ ژانویه در منطقه شیلادزی از توابع منطقە آمدی، مواضع مقاومت گریلاها در نزدیکی منطقه چمچو ۱۲ بار با بمب های ممنوعه و سلاح های شیمیایی بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در تاریخ ۱۱ ژانویه، مواضع مقاومت گریلاها در نزدیکی روستای سیدا و منطقه چمچو در منطقه شیلادزی از توابع آمدی ۶ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در ۱۱ ژانویه، مواضع مقاومت گریلا در نزدیکی روستای ساکا و منطقه مقاومت کوروژارو ۸ بار از سوی هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.

در ۱۱ ژانویه، مواضع مقاومت گریلاها در نزدیکی منطقه چمچو از توابع منطقە  شیلادزی -آمیدی و منطقه مقاومت ارتفاعات آمیدی ده ها بار با کاتیوشا، تانک و سلاح های سنگین بمباران شد.