نازدار اوپنگین: اراده مردم، خودش را نشان خواهد داد

نازدار اوپنگین، نامزد ریاست مشترک شهرداری شمزینان دم پارتی گفت: «اراده مردم بار دیگر در برابر سیاست‌های قیوم و غصب اراده، خود را نشان خواهد داد.»

نازدار اوپنگین، نامزد ریاست مشترک شهرداری شمزینان دم پارتی گفت: «در انتخابات منطقه‌ای ۳۱ مارس بزرگترین پروژه ما این است که دستاوردهای خلق را بار دیگر به خلقمان ارائه خواهیم کرد.»

نایف اروگز و نازدار اوپنگین در رای‌گیری سیزدهم و چهاردهم ژانویه در منطقه شمزینان جولمرگ به عنوان نامزدهای مشترک شهرداری انتخاب شدند. نازدار اوپنگین که در دور اول انتخاب شد، متولد ۱۹۷۷ در شمزینان و متاهل و مادر چهار فرزند است. اوپنگین با بیان اینکه از انتخاب شدن در دور اول بسیار مفتخر است، گفت: «علاقه مردم شمزینان به نامزدهای حزب دم پارتی بسیار زیاد است. بزرگترین امید خلق این است که ما به نمایندگان خلق تبدیل شویم.»

ما با خلقمان خواهیم بود

اوپنگین با بیان اینکه اراده مردم بار دیگر در برابر سیاست‌های قیوم و غصب اراده خود را نشان خواهد داد، گفت: «بعد از انتخابات پروژه‌هایی برای زنان خواهیم داشت. زنان کورد بزرگترین نقطه قوت مبارزات ملی هستند. در سایه این همکاری و اتحاد، در انتخابات ۳۱ مارس با تصورات و ذهنیت خصمانه و دشمنی نسبت به زنان، مبارزه خواهیم کرد و دستاوردهای مردم را همراه با مردم به دست خواهیم آورد.»

آک‌پ شکست خواهد خورد

اوپنگین با بیان اینکه با تمام توان کار می‌کنند، گفت: «مردم ما از ما حمایت زیادی می‌کنند. دم پارتی و نامزدهای آن در همه جا با اشتیاق فراوان مورد استقبال قرار می‌گیرند. ما با حمایت مردم خود حزب عدالت و توسعه را در شمزینان شکست خواهیم داد.»