نیروهای گریلا ۷ ضربه هوایی به اشغالگران وارد کردند: ۵ اشغالگر مجازات شدند

یگان‌های شهید دوغان زنار به مناسبت گرامی‌داشت مقاومت ۱۴ جولای، ۷ ضربه هوایی به اشغالگران وارد کردند. در نتیجه ۵ اشغالگر مجازات و ۸ نفر مجروح شدند. ۲ خودروی زرهی کرپی منهدم شد.

عملیات‌های هوایی گریلاهای ه‌پ‌گ

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ‌) در مورد عملیات‌های انجام شده در منطقه زاپ اطلاعات زیر را اعلام کرد:

 «یگان شهید دوغان زنار در روز ۱۴ جولای برای گرامی‌داشت یاد مقاومتگرانی که با عبارت «مقاومت زندگی است» در زندان آمد مقاومت کردند و اراده تاریخی بزرگی از خود نشان دادند، عملیات‌های هوایی مؤثر و نتیجه‌بخشی انجام داد.

طی روزهای ۳ تا ۱۱ جولای در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، پایگاه‌های ارتش اشغالگر ترکیه مورد اصابت تسلیحات هوایی قرار گرفت. پایگاه‌های اشغالگران در ناحیه مقاومت تپه آمدیه ۲ بار، پایگاه‌های منطقه مقاومت تپه بهار ۱ بار و اشغالگران در منطقه مقاومت سرگل ۴ بار از هوا بمباران شدند. در نتیجه این عملیات‌ها حداقل ۵ اشغالگر ترکیه مجازات شدند، ۸ اشغالگر زخمی شدند، ۲ خودروی زرهی از نوع کرپی منهدم شد و خسارات زیادی به پایگاه‌های اشغالگران وارد شد.

گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان با عملیات‌های هوایی خود که همیشه انجام می‌دهند، از نظر عمق تاکتیکی، خلاقیت، غنا و تسلط بر فناوری به سطح مهمی رسیده‌اند. دولت اشغالگر ترکیه برای آنکه مانع گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان شود، خسارات و تلفات خود را که ناشی از حملاتی است که به طور ناگهانی در همه جا رخ می‌دهد، آشکار نمی‌کند. ما به عنوان گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان، همانطور که قبلاً عمل کرده‌ایم ، تصاویر عملیات‌های هوایی که توسط واحد شهید دوغان زنار انجام شده است را با مردم میهن‌دوست خود به اشتراک می‌گذاریم.»