نیروهای مدافع خلق: مرکز کنترل پهپادها و فرماندهی لشکر شرنخ را هدف حمله هوایی قرار دادیم

ه.پ.گ اعلام کرد که پدافند دفاع هوایی شهید دلال شب گذشته در الیح مرکز کنترل پهپادها و فرماندهی لشکر شرنخ را به شیوه‌ای پیروزمندانه هدف حمله هوایی قرار داده‌اند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.پ) با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری را از عملیات نیروهای گریلا و حملات رژیم اشغالگر ترک منتشر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

"عملیات پدافند دفاع هوایی شهید دلال

ساعت ١٩:١٠ روز ٢٠ می عملیاتی علیه اشغالگران مستقر در تپه آزاد عرصه متینا به انجام رسید. اشغالگران مستقر در این تپه به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز هدف قرار گرفتند.

ساعت ٢٣:٣٠ روز ٢٠ می همزمان در الیح مرکز کنترل پهپادها (İHA) ارتش ترک و فرماندهی لشکر شرنخ و همچنین پیست پرواز هلی‌کوپترها هدف ٣ عملیات قرار گرفتند. اهداف تعیین شده به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز هدف قرار داده شدند و این عملیات با موفقیت به انجام رسید.

جزئیات کارزار انقلابی جنگ خابور

ساعت ١۵:٣٠ روز ٢٠ می اشغالگران مستقر در پایگاه کوروشینو واقع در مرز بسوی گردنه اوره عرصه متینا تحرکاتی را آغاز کردند. اشغالگران تحت کنترل نیروهای ما قرار گرفتند و سپس علیه آنان ٢ عملیات انفجاری با موفقیت به انجام رسید. در این عملیات ۵ اشغالگر به سزای اعمالشان رسیدند.

ادامه حملات هوایی ارتش ترک به مناطق حفاظتی میدیا

ساعت ١٢:٣٠ روز ١٩ می هواپیماهای جنگنده منطقه ورخلی در عرصه زاپ را بمباران کردند.

از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢٢:٣٠ روز ٢٠ می با هلی‌کوپتر اقدام به هلی‌برد نظامیان خود به تپه سهید سرخوبون عرصه زاپ کردند. همزمان هلیکوپترهای دشمن منطقه جیلوی کوچک و منطقه T شکل را هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار دادند. این حملات به ایجاد حریق در منطقه انجامید و آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

در این بمباران‌ها و حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."