پیام تبریک فرماندهی قرارگاه ن‌پ‌گ

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق (ن‌پ‌گ) تمام فرمانده‌هان و مبارزانی را که در عملیات انقلابی شهید دوغا ویان شرکت نموده بودند را ستود و تبریک گفت.

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق (ن‌پ‌گ) بیان داشت: «در ابتدا تمامی رفقایی  که با جسارتی قدرتمند و روحیه‌ی فدائیانه‌ی آپویی در عملیات انقلابی شهید دوغا ویان شرکت نمودند از ته دل و با احساس انقلابی درود می‌گوییم. فدایی آپویی عزیز رفیق شروان وارتو که به قهرمانی در عملیات انقلابی جنگید و شهید شد٬ در نمود شخص ایشان یاد تمامی شهدا را گرامی میداریم.»

پایگاه دشمن به تمامی شکست خورده و فتح شد

ن‌پ‌گ گفت: «در روز ۱۷ شوبات در عرصه‌ی مقاومت تپه‌ی جودی واقع در منطقه‌ی زاپ در نتیجه‌ی عملیات انقلابی برضد پایگاه ارتش اشغالگر ترکیه آن پایگاه به تمامی شکست خورده و فتح شد» و اینچنین ادامه داد، «عملیات انقلابی شهید دوغا ویان که با روحیه‌ی هجومی در سطح بسیار بالایی٬ بی باکانه٬ چابکانه با حرفه‌یی بودنی تاکتیکی که خلاقانه و کرداری پروفسیونل گونه انجام شد ضربه‌ی مرگ را به ارتش اشغالگر ترکیه وارد نمود. در پایگاه دشمن بجز یک سروان و برخی فرمانده در سطوح پایینتر٬ ۳۷ سرباز نیز به سزای عمل خود رسیدند٬ به دهان قبضه سلاح و ابزار نظامی از آنها به غنیمت گرفته شده است. علیرغم این نیز تمامی اجزای پایگاه دشمن به آتش کشانده و نابود شده است. عملیات انقلابی شهید دوغا ویان هم بمانند یکی دیگر از حلقه‌های مهم مرحله‌ی گریلای پیروزمند عصر حاضر در تاریخ مبارزات ما جای گرفت.»

در ادامه‌ی بیانیه‌ی فرماندهی قرارگاه آمده است: «در سالگرد توطئه‌ی بین‌المللی عمل به چنین عملیاتی انقلابی٬ که پیروزمندانه انجام شد بسیار مهم است و جوابی در خور بود. عملیات انقلابی شما که سطح پیروزی و تمپوی شما در آن بسیار عالی بود٬ یکبار دگر این مورد را به همگان نشان داد که گریلای آزادی آپویی به هر سوی که حرکت کند می‌تواند آن جا را فتح نماید و هیچ چیز نمی‌تواند در برابرشان مانع شود.

ما به تمامی فرماندهان و مبارزین دلسوز رهبر آپو و خط مشی آپویی  که خود را با روحیه‌ای فدائیانه‌ی آپویی٬ هوشی برتر٬ شم تاکتیکی٬ برنامه ریزی٬ صبر و حرفه‌یی بودن آراسته اند و عملیات انقلابی شهید دوغا ویان را انجام دادند ستوده و درود میفرستیم. یقین داریم که شما در مسئله‌ی تاکتیک خود را عمیق تر کرده و در خلاقیت نیز خود را بیشتر دانا نمایید تا پیروزی‌هایی بزرگتر را بدست آورید.

رسانه‌های جنگ ویژه تلاش کردند شکست تاریخی خود را پنهان کنند

علیرغم اینکه عملیات انقلابی در این حد تاثیرگذار٬ نتیجه‌بخش و فاتحانه برضد پایگاه دشمن عمل شد دوباره نیز ارتش فاشیست ترک و رسانه‌های جنگ ویژه‌ی این رژیم فاشیستی  تلاش نمودند شکست تاریخی خود را از هر کسی پنهان کنند. علیرغم اینکه ۳۷ تلفات دادند تنها یک کشته را اعلان نمودند٬ انگار که چیزی نشده است خود را کور٬ کر و لال کردند. این رفتار ارتش اشغالگر و رژیم آ ک پ – م ه پ ی فاشیست اثباتگر این است که آنها چقدر ضعیف‌اند و در تگنا قرار گرفته‌اند. به همین علت وضعیت کنونی‌شان بدین صورت است که در سیاست جنگ و برنامه‌ی قتل عام به بن بست و پایان رسیده‌اند اما این را نه می‌توانند اقرار کنند و نه برای افکار عمومی عیان  سازند.

دولت اشغالگر ترکیه٬ رژیم فاشیست و رسانه‌های جنگ ویژه شان هرچقدر که اینطور برخورد کرده و برای پنهان‌سازی تلاش کنند٬ باز هم این عملیات انقلابی را که رفقای ارجمندمان با زحمت و سختکوشی فراوان مستند نموده اند٬ تمامی حقایق را به همگان نشان خواهد داد٬ آن وقت هرکس بهتر متوجه شده و میفهمد که هزاران دروغ و ریاکاری در برابر حقیقت نابود می‌شود.»