پیامی از مقاومتگران ورخله منتشر شد

مقاومتگران ورخله که در برابر حملات اشغالگرانه دولت فاشیست ترکیه حماسه می‌آفرینند با انتشار پیامی اظهار کردند که آنها از هیجان و روحیه بالایی برخوردارند.

مقاومتگران ورخله با عنوان «برای افکار عمومی و رفقای دعوی‌مان» پیامی منتشر کردند.

مقاومتگران با بیان اینکه اجازه ورود مهاجمان به این سرزمین‌ها را نمی‌دهند، گفتند: "ما سوگند می‌خوریم که تا آخرین نفس خواهیم جنگید و پیروز خواهیم شد."

پیام مقاومتگران ورخله  بدین شکل است:

"از میدان مقاومت، ما گرمترین سلام داوطلبانه و عشق خود را به رهبر آپو، رفقایمان در زندان، رفقای دعوی‌مان و خلق‌مان که مشتاق آزادی و عشق است تقدیم می کنیم.

همانطور که می‌دانید، مقاومت و مبارزه بزرگی به پیشاهنگی فرماندهان پیشگام ما سرحد، دیانا، باور و دلال‌ها با شعار پیشگامان ما مظلوم دوغان، کمال و خیری‌ها علیه کنسپتی که از ۲۳ آوریل تا به امروز با هدف تسویه دعوی و امهای گریلا صورت گرفته، انجام شده است. همه رفقای این مقاومت از هیجان و روحیه بالایی برخوردارند.

بسیاری از همرزمان ما که در این مقاومت شرکت کردند تا آخرین لحظه جنگیدند و به شهادت رسیدند. ما نیز به عنوان پیروان آرمان آنها در صورت لزوم تا آخرین استخوان بدن خود را نیز فدا خواهیم نمود. و در صورت لزوم؛ در مقابل دشمن بسان زیلان محافظ زندگی می شویم! ما اجازه نخواهیم داد که دشمن به راحتی وارد این سرزمین‌هایی شود که با خون شسته شده است. با این روحیه و ایمان، ما سوگند می‌خوریم که تا آخرین نفس خواهیم جنگید و پیروز خواهیم شد!"