روحیه و انگیزه گریلا عالیست

روژگر سرحد یکی از فرماندهان ه‌پ‌گ گفت که گریلاها روحیه و انگیزه بالایی دارند و از نظر روانی برتر هستند و گفت: «شکست ارتش ترکیه نزدیک است.»

یکی از فرماندهان نیروهای مدافع خلق به نام روژگر سرحد در بیست و پنجمین سالگرد توطئه بین‌المللی علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کرد و گفت که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با پارادایم زندگی جدید، توطئه علیه کل خلق کورد را نابود کرد.

فلسفه رهبر ما جهانی شده است

روژگر سرحد با یادآوری اینکه خلق کورد بسیار کهن هستند و میهنشان از نظر منابع غنی است، گفت: «رهبر آپو با حفاظت از همه اینها مردمی را که در آستانه نابودی بودند زنده کرد و از نیروهای سلطه‌گر حسابخواهی کرد. او با پارادایم جدید برای انسانیت به امید زندگی جدید تبدیل شده است. دشمن می‌داند که تک تک کلمات رهبری چقدر برای خلق کورد مهم است، پس جلوی آن را می‌گیرد. رهبر ما و خلق کورد در شخص او از بین نرفته‌اند، برعکس قوی‌تر شده‌اند. اکنون فلسفه رهبر ما جهانی شده است.»

سلیمان سویلو کجاست؟

فرمانده روژگر سرحد با بیان اینکه جنگ بسیار سنگین و سختی در مناطق حفاظتی مدیا جریان دارد، گفت: «گریلاها بار دیگر نشان دادند که نه پایان می‌یابند و نه شکست می‌خورند.»

روژگر سرحد سخنان سلیمان سویلو وزیر کشور سابق ترکیه در مورد تعداد گریلاها را یادآور شد و ادامه داد: «سلیمان سویلو اکنون کجاست که با صدای بلند فریاد می‌زد ؟ چرا او دیده نمی‌شود، چرا نتوانست پ‌ک‌ک را نابود کند؟ شکست خورد و شکست می‌خورند. آنها نمی‌توانند پیروز شوند. چهار سال است که کار آنها تکمیل نشده است. اجساد سربازان هر روز بازگردانده می‌شوند و بیشتر آنها را پنهان می‌کنند. خانواده‌هایی که فرزندانشان را از دست دادند چون فرزندانشان برای پول کار می‌کردند، قرارداد دارند و نمی‌توانند چیزی بگویند.»

روحیه عالی وجود دارد

تمام عملیات‌های گریلا ثبت می‌شود. مبارزه گریلا برای آزادی رهبری و مردمش است. ما به عنوان نیروهای گریلا روحیه و انگیزه بالایی داریم. در این مبارزه مزیت روانی در دست ماست. هیچ کس نمی‌تواند این را انکار کند، زیرا شکست ارتش ترکیه نزدیک است. هر جا گریلا می‌رود، آن مکان را از نیروهای دشمن پاکسازی می‌کند . عملیات‌های اخیر گواه این امر است.»