سازمان‌های کوردستانی: به ائتلاف شهر درسیم رای بدهید

سازمان‌های FEDA, ADEF و DÎK در ارتباط با انتخابات محلی که فردا در روز یکشنبه برگزار خواهد شد بیانیه‌ای مشترک ارائه دادند و همه را فراخواندند که به ائتلاف شهر درسیم رای بدهند.

فراخوان برای انتخابات محلی باکور کوردستان

فدراسیون‌ دمکراتیک علوی‌‌ها (FEDA)، فدراسیون اتحاد دمکراتیک درسیم (ADEF) و کنگره بنا نهادن درسیم (DÎK) بیانیه‌ای مشترک ارائه دادند و همه را فراخواندند که در انتخابات محلی فردا روز یکشنبه که در ترکیه و کوردستان برگزار خواهد شد، به ائتلاف شهر درسیم رای بدهند.

در این بیانیه اشاره شده که لازم است به احزاب متقلب و حیله‌گر اجازه داده نشود که به چنین اعمالی دست بزنند و چنین ادامه داد: «خلق ارجمند درسیم؛  «ائتلاف درسیم» از حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دم پارتی) فدراسیون مجالس سوسیالیست (SMF)، حزب کارگران ترکیه (TÎP)، حزب رنج، جبهه رنج و آزادی (EOC) و پارتیزان تشکیل شده است.

«ائتلاف شهر درسیم» برای ما نهادهای درسیم و علوی‌ها بسیار با معنا و ارزشمند است.

برای مدیریتی با وجود خلق، به «ائتلاف شهر درسیم» رای بدهید. برای شکست دادن احزاب حیله‌گر که دست آنان به قتل‌عام و کشتار دسته‌جمعی در تاریخ درسیم آلوده است، به «ائتلاف شهر درسیم» رای بدهید. برای مدیریت محلی انقلابی، محافظت از خلق و شرکت کنندگان؛ سخن، تصمیم و وظیفه برعهده خلق درسیم است.»