هویت تبهکاران داعشی که در باشور کوردستان مستقر می‌شوند، منتشر شد

هویت تبهکاران داعش که دولت ترکیه با همکاری و همدستی پ‌د‌ک آنان در باشور کوردستان مستقر خواهد کرد،‌ منتشر شد.

حملات اشغالگرانه ترکیه

نام و تصاویر ۴۱۶ عضو تبهکار داعشی که دولت اشغالگر ترکیه با همکاری و همدستی حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) در روزهای آینده در باشور کوردستان مستقر خواهد کرد، منتشر شد.

حملات ترکیه علیه خاک باشور کوردستان ادامه دارد. روش جدید ترکیه نیز مستقر کردن نیروهای شبه‌نظامی در خاک باشور کوردستان است.

وبسایت Spee Media که در باشور کوردستان به کارهای مطبوعاتی مشغول است، نام و تصاویر تبهکاران داعشی که احتمال داده می‌شود از سوی ترکیه و با همکاری و همدستی پ‌د‌ک در باشور کوردستان علیه گریلاهای آزادی‌بخش به جنگ واداشته شوند را منتشر کرد.

طبق اخبار منتشر شده از این منبع‌‌؛ نیروهای شبه‌نظامی در عفرین آموزش دیده و تصمیم بر آن است که با یونیفرم نظامی ارتش اشغالگر ترکیه در باشور کوردستان، مستقر شوند.

این وبسایت، از شمار ۸۰۰ تبهکار، نام و تصاویر ۴۱۶ تبهکار داعش  که قرار است دولت اشغالگر ترکیه با همکاری و همدستی پ‌د‌ک در روزهای اخیر در باشور کوردستان مستقر کند را منتشر کرده است.

طبق این وبسایت، تبهکاران مذکور اکثرا در جنگ اشغال کردن عفرین و سپس اشغال سَریکانی و گریسپی نیز حضور داشته‌اند. طبق این اخبار یک گروه دیگر از تبهکاران نیز در عفرین آموزش می‌بینند و در حال آماده شدن هستند.

لازم به ذکر است که مدتی قبل، سخنگوی اتحادیه میهنی کوردستان ‌‌‌‌‌‌(ی‌ن‌ک)،‌ سعدی احمد پیره اعلام کرده بود که بیش از ۳۰۰ تروریست داعشی در منطقه بَرواری‌بالا مستقر شده‌اند.

شما می‌توانید نام و تصاویر تبهکاران داعشی را که بصورت پی‌دی‌‌اف ‌(PDF) منتشر شده است از اینجا تماشا و یا دریافت کنید.