سمینار ۴ آوریل در شنگال برگزار شد

به مناسبت چهارم آوریل زادروز رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، سمیناری با ابتکار عمل جنبش آزادی زنان ایزدی(تاژه) در آرامستان شهید برخودان و شهید دلگش در سردشت شنگال برگزار شد.

در این سمینار عضو شورای هماهنگی تاژه شمی رمو و عضو کمیته آموزش شنگال، قاسم شورش سخنرانی کرده و ۴ آوریل را به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تمامی مقاومتگران تبریک گفتند.

شمی رمو در این سمینار توجه‌ها را به سیاست‌های کثیف و ناروایی که در حال اجرا علیه جامعه ایزدی است جلب کرده و گفت: «امید و درخواست من از جامعه این است که در برابر انواع و اقسام سیاست‌های فتنه انگیزانه‌ای که بر ما اعمال می‌شود، هوشیار باشند. همه باید بدانند که ما در میانه یک سیاست پلید هستیم و آگاه باشند که چگونه برادران و خواهرانشان، رفقایشان و حتی روح و جانشان به خاطر فسادی که در بین ما وجود دارد، به خاطر جاسوس‌هایی که از بین خودمان بیرون می‌آیند، هدف قرار می‌گیرد. این امری بسیار ناخوشایند در شنگال است. این سیاست پلید باید از بین ما بیرون رود. خانواده‌ها باید از خودشان شروع کنند و بدانند فرزندانشان چه می‌کنند، با چه کسانی هم‌صحبت هستند و به دنبال چه کسانی می‌روند. امیدوارم جامعه ما در مقابل این سیاست‌های پلید دشمن هشیار شود. یقینا پیروزی از آن ما خواهد بود.»

عضو کمیته آموزش شنگال، قاسم شورش نیز ۴ آوریل را روز معنا، شکوه، عزت، افتخار و روز قیام علیه بردگی عنوان کرد و گفت که البته این روز، زادروز رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان است.