تحصن آزادی در مخمور در ۴۴۷مین روز خود ادامه دارد

تحصن آزادی در اردوگاه مهاجران شهید رستم جودی که برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آغاز شده است از سوی ۸۷ مین گروه و در ۴۴۷مین روز خود تداوم می‌یابد.

تحصن آزادی در اردوگاه مهاجران شهید رستم جودی ‌(مخمور) که در روز ۲۰ جولای ۲۰۲۳ برای محقق کردن آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آغاز شده است، از سوی ۸۷مین گروه و در ۴۴۷مین روز خود ادامه دارد.

۸۷مین گروه طی مراسمی در نهاد خانواده‌های شهدا این کنش را تحویل گرفت. در این کنش برای ادای احترام به یاد شهدا یک دقیقه سکوت شد. پس از ادای احترام، به عنوان ۸۷مین گروه، عزیزه تیمور سخنرانی کرد. عزیزه تیمور بیان داشت که باید برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، کنش‌های قویتری انجام شوند و گفت‌:‌‌ ‌«رهبر ما در میان چهار دیوار زندانی است، اجازه داده نمی‌شود که وکلا و خانواده با او ملاقات کنند. ما باید به مثابه خلق کورد منتظر کسی نباشیم،  خود باید اتحادمان را ایجاد کنیم، هم خود از این ظلم رها کنیم و هم انزوای تحمیلی بر رهبر خود را نپذیریم. ما به مثابه خلق کورد و اهالی اردوگاه تا زمانیکه رهبری آزاد را در میان خود نبینیم، همچنین تا زمانیکه مسئله کورد به رهیافت نرسد، به کنش و مقاومت‌مان ادامه می‌دهیم.‌»

پس از سخنرانی‌ها، ۸۷مین گروه با سردان شعارهای ‌«بدون رهبری حیات میسر نیست» و ‌«زنده‌باد رهبر آپو» این کنش را تحویل گرفت.