تولای حاتم اوغوللاری: شهرهای خود را آباد خواهیم کرد

تولای حاتم اوغوللاری ریاست مشترک کل دَم پارتی به بازارجخ و دیگور سفر کرد و مورد استقبال خلق قرار گرفت و در این سفر گفت: «به صورت دمکراتیک شهرهایمان را آباد خواهیم کرد.»

تولای حاتم اوغوللاری ریاست مشترک کل حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) دفتر انتخاباتی در بازارجخ و دیگور واقع در قَرص را افتتاح کرد. تولای حاتم اوغوللاری هنگام رسیدن به شهرک بازارجخ با تشویق و سردادن شعار مورد استقبال خلق قرار گرفت. همچنین گلستان کلیچ‌ کوچیگیت رئیس فراکسیون پارلمان دَم پارتی و ایدر‌ یلماز هون نماینده‌ی پارلمان و آرزو ساواش‌ درمان و کنعان کاراهانچی در افتتاح دفتر انتخاباتی شرکت کردند.

تولای حاتم اوغوللاری در سخنان خود گفت: «همراه خلق، جوانان و زنان گرامی به پیشگامی می‌پردازیم. انجمن شهرداری‌ها مشخص و واضح به فعالیت خواهند پرداخت. همگان بیایید به انجمن شهرداری‌ها و بر نشست‌ها نظارت کنید. در انجمن‌ها همراه با خلق سرنوشتمان را مشخص خواهیم کرد. با هم تصمیم خواهیم گرفت. دَم پارتی امید زنان و جوانان است. دَم پارتی، حزب آن‌هایی است که شعار ژن، ژیان، آزادی سرمی‌دهند. در این‌جا منزل به منزل خواهیم رفت. به ویژه به منزل کسانی خواهیم رفت که تاکنون به ما رای نداده‌اند. یک به یک روشن خواهیم که چرا لازم است خلق کورد از خود صیانت نماید، چرا نباید به حزب دیگری رای بدهد، چرا نباید به حزب عدالت و توسعه (آ‌ک‌پ) رای دهد. باید این را برایشان روشن کنیم که چرا به کسانی که در روژآوا و روبوسکی و دیگور خلق ما را می‌کشند، رای نمی‌دهیم.»