یگان انتقامجو در آمدیه و بامرنی به اشغالگران حمله کردند

فرماندهی یگان‌ انتقامجو شهید بدران گونداَکرَمو اعلام کرد که آنان یک خودروی نظامی و یک کامیون دولت اشغالگر ترکیه که برای اشغالگران در باشور کوردستان تجهیزات جنگی منتقل می‌کردند را هدف گرفته و خودروی نظامی به تمامی منهدم شده است.

فرماندهی یگان انتقامجو شهید بدران گونداکرمو در ارتباط با ۲ عملیات جداگانه علیه ارتش ترکیه که قصد اشغال باشور کوردستان را دارد، بیانیه داد.  در این بیانیه این آگاهی‌ها منتشر شدند‌:‌‌ ‌«ما شب ۹ جولای ۲۰۲۴ در ساعت ۲۱‌:۰۰ در نزدیکی روستای کانه منطقه آمدیه، کامیون قاتل خلق، متعلق به دولت اشغالگر ترکیه که برای اشغال کردن کوردستان تجهیزات جنگی منتقل می‌کرد،‌ را هدف گرفتیم. در این عملیات کامیون آتش گرفت و منهدم شد. سرباز اشغالگر ترکیه که راننده این کامیون بود به شدت مجروح شد.‌»

مورخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ در ساعت ۱۳‌:۰۰ خودروی نظامی ارتش اشغالگر ترکیه که در جاده بامرنی قرار داشت، هدف گرفته شده. در این عملیات، خودروی نظامی به تمام منهدم شد.

در این بیانیه آمده است‌: ‌«ارتش اشغالگر ترکیه در تلاش است تا میهن‌ما کوردستان را اشغال کند،‌ در هرجای ممکن، آنان هدف ما هستند و از ضربات کشنده، نجات نخواهند یافت. این عملیات‌ برای گرفتن انتقام بمباران و آتش‌سوزی‌‌های روستاهای باشور کوردستان از سوی دولت ترکیه انجام شده است.‌»