ابتکار عمل 'همبستگی با مقاومت روژاوا' خلق روژهلات و ایران را به خیابان فراخواند

فردا، شنبه ۱۱ آبان ماه روز همبستگی جهانی با مقاومت روژآواست. تمامی انسان‌های آزاده و وجدان های بیدار در خیابان‌های جهان با روژآوا که امید پرفروغ خلق‌های جهان است اعلام همبستگی میکنند. ما نیز در شهرهای روژهلات به ساعت ۵ عصر به این کارزار جهانی بپیوندیم.

در بیانیه شماره ١٠ کمیته ابتکار عمل همبستگی با مقاومت روژاوا از جامعه خواسته شده است که روز ١١ آبانماه همصدا با سرتاسر جهان ساعت ١٧ در سرتاسر روژهلات و ایران به خیابان‌ها سرازیر شوند و فریاد همبستگی خود با مقاومت شرف را به گوش جهانیان رسانند.

متن بیانیه کمیته به این شرح است:

"به خلقمان در روژهلات و ایران

ضمن تبریک اول نوامبر، روز جهانی کوبانی

اعلام می‌داریم:

 مقاومت کوبانی مبارزه حق طلبانه و دموکراتیک خلق مان را جهانی کرد، پژواک سرود زندگی بخش این مقاومت تاریخی، برخاسته از کوچەهای کوبانی مرزها را درنوردید و غریو پیروزی حیات آزاد و یکسان در خیابان های جهان طنین انداز شد و نغمه الهام بخش آن در وجدان جمعی آزادیخواهان و انساندوستان بازتاب یافت و به سمبل انقلاب روژآوای کوردستان مبدل شد. بر همین اساس روز اول نوامبر به عنوان روز جهانی کوبانی اعلام گردید.

در پنجمین سالگرد روز جهانی کوبانی حملات دولت فاشیستی ترکیه و تبەکاران مزدورش با همدستی امریکا و روسیە به روژاوا همچنان ادامه دارد. در مقابل نیز روژآوا، با برخودان شرف و فداکاری شرڤانان شریف از یکسو و اتحاد خلق مان و همبستگی انترناسیونال توانستە است مرگ و تسلیمیت را شکست دهد و از کرامت خود دفاع کند.

به همین مناسبت روز دوم نوامبر/ ۱۱ آبان ماە در سطح جهانی به عنوان روز حمایت از روژاوا اعلام شده است.

همانگونه کە با اتحاد و خروش کوبانی را به پیروزی رساندیم اکنون نیز باید با حضور و عمل خویش، با روح مقاومت کوبانی از مقاومت شرف در روژآوا صیانت کنیم تا آزادی و حقیقت را به پیروزی برسانیم.

فردا، شنبه ۱۱ آبان ماه روز همبستگی جهانی با مقاومت روژآواست. تمامی انسان‌های آزاده و وجدان های بیدار در خیابان‌های جهان با روژآوا که امید پرفروغ خلق‌های جهان است اعلام همبستگی میکنند.

ما نیز در شهرهای روژهلات به ساعت ۵ عصر به این کارزار جهانی بپیوندیم.

مکانها:

* سنه / میدان اقبال ــ فردوسی

* کرماشان/ میدان شهرداری ــ دبیر اعظم

* اورمیه/ اسلام آباد روبه روی مسجد ملارضا

سایر شهر‌ها در میادین و خیابان‌های اصلی به ابتکار عمل فعالین مدنی و پیشاهنگان اجتماعی، بکوشیم هر یک، خود پیشاهنگی باشیم.

در صورت ممانعت نیروهای امنیتی، تجمعات را به خیابان های فرعی و کوچه ها بکشانیم و یا اکسیون هایی کوچک تر در مکان های معروف شهر با پلاکارد و بنرهای مربوطه سازماندهی کنیم."