جنبش آزادی زنان ایزدی حملات ارتش اشغالگر ترک را محکوم کرد

جنبش آزادی زنان ایزدی در رابطه با حملات ارتش اشغالگر ترک به کمپ پناهندگان رستم جودی در مخمور که باعث شهادت سه نفر شد بیانیه‌ای را صادر کرده و این حملات را به شدت محکوم کرد.

روز گذشته ارتش اشغالگر ترک با هواپیماهای بدون سرنشین خود به کمپ پناهندگان شهید رستم جودی در مخمور حمله کرده و در نتیجه این حمله تروریستی ٣ زن این اردوگاه به شهادت رسیدند.

جنبش آزادی زنان ایزدی در رابطه با این حمله تروریستی دولت اشغالگر ترک بیانیه‌ای منتشر نمود.

جنبش آزادی زنان ایزدی در این بیانیه خاطرنشان ساخته است که دولت ترکیه با همکاری نیروهای حزب دمکرات کوردستان علیه کمپ پناهندگان شهید رستم جودی به محاصره دست زده است. این محاصره از یک طرف و حمله هوایی از طرف دیگر، بدین دلیل است که دولت ترک درصدد درهم شکستن اراده خلق برآمده است. به همین دلیل است که حملات هوایی بر مخمور و شنگال تداوم دارند. ما، جنبش آزادی زنان ایزدی اعلام می‌کنیم که لازم است سریعا افراد همکار با اشغالگران ترک مورد بازخواست قرار گیرند. زیرا حزب دمکرات کوردستان است که بیشترین فشار را بر این کمپ وارد کرده است. دولت فاشیست ترک به منظور قتلعام خلقمان در مخمور به هر گونه اقدام وحشیانه‌ای دست می‌زند. این اقدام به معنای اینست که دولت ترک و نیروهای همکار با این دولت در تنگنا قرار گرفته‌اند.

جنبش آزادی زنان ایزدی با محکومیت این اقدام، از افکار عمومی خواسته است از پناهندگان این کمپ حمایت به عمل آید. این بیانیه در خاتمه اعلام کرده است که خلق مخمور هیچگاه در مقابل اشغالگری دولت ترک سر تعظیم فرود نیاورده و تا آخرین لحظه مقاومت می‌کند.