نیروهای مدافع خلق کوردستان: ١٢ ارتشی ترکیه کشته شدند

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار در هفتانین، خاکورک و شرنخ عملیات‌های جداگانه‌ای را علیه ارتش اشغالگر ترک به انجام رساندند. در این حملات حداقل ١٢ نظامی ترک کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با انتشار گزارشی جزئیات عملیات گریلاهای خود را با افكار عمومی در میان گذاشت.

در گزارش آمده است:

"گریلاهای کوردستان وارد سنگرهای دشمن شدند؛ کشته شدن ٨ ارتشی در هفتانین

نیروهای ما رأس ساعت ۴:٣٠ صبح روز ٢۵ آوریل در چارچوب کارزار «جنگ هفتانین» در هفتانین نیروهای اشغالگر مستقر در تپه شیخموس را هدف قرار دادند. نیروهایمان از دو مسیر به این تپه حمله کردند و وارد سنگرهای دشمن شدند. ۴ سنگر دشمن به تمامی منهدم گردیدند، کشته شدن ٩ نظامی ترکیه قطعی است. دو قبضه اسلحه م.پ.ت-۵۵، دو دوربین شب و یک دستگاه بی‌سیم در سنگرهای دشمن به غنیمت گرفته شدند. همچنین یک اسلحه سنگین آ۴، سه دوربین مدار بسته و یک دوربین تلسکوپ منهدم شدند.

سه گریلا قهرمانانه به شهادت رسیدند

در این عملیات پیروزمندانه سه رفیق ما که قهرمانانه در کنترل سنگرهای دشمن جای گرفته بودند به شهادت رسیدند. جزئیات بیشتر در مورد هویت رفقا را در اطلاعیه‌‌ای دیگر منتشر خواهیم کرد.

کشته شدن یک نظامی دشمن در للیکان

ساعت ١:٣٠ شامگاه ٢۶ آوریل نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا مواضع دشمن را در تپه للیکان واقع در منطقه خاکورک هدف قرار دادند. در این عملیات کشته شدن یک نظامی دشمن محرز شده است. یگان عملیاتی ما با کمال سلامت به محل انجام وظایف خود بازگشت.

کشته شدن دو نظامی دشمن در بستا-ی شرنخ

نیروهای ما روز ٢٣ آوریل در چارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر نظامیان دشمن را در عرصه ایشدنک واقع در منطقه بستا در استان شرنخ هدف قرار دادند. در این حمله کشته شدن دو نظامی دشمن قطعی است. یگان عملیاتی ما پس از انجام این عملیات در کمال صحت به محل انجام وظایف انقلابی خود بازگشت."