پیام تبریک یگان‌های مقاومت شنگال و یگان‌های زنان شنگال به مناسبت روز جهانی کارگر

فرماندهی (ی.ب.ش) و (ی.ژ.ش) یکم ماه مه روز اتحاد، همبستگی و مبارزه کارگران را تبریک گفته و می‌افزایند؛ "باید تمامی میدان‌ها را به عرصه مقاومت تبدیل کنیم."

فرماندهی یگان‌های مقاومت شنگال (ی.ب.ش) و یگان‌های زنان شنگال (ی.ژ.ش) در بیانیه‌ای کتبی یکم ماه مه را گرامی داشتند.

در بیانیه آمده است:

"در آغاز در حضور شهیدانی همچون شهید جانفدا زیلان، سرهلدان چکدار، دلگش گارزان، یلماز گوَر و پیردوغان عگید و تمامی شهدای ماه مه که جان خود را فدای خلقمان نمودند سر تعظیم خم می‌کنیم و یاد و خاطره آنان را گرامی می‌داریم. روز جهانی کارگران و زحمت‌کشان را نخست به رهبر آپو و به تمامی زحمت‌کشان جهان تبریک می‌گوییم. یاد و خاطره تمامی آنانی که به درازای تاریخ در مقابل نیروهای فاشیست و نظام سرمایه‌داری ایستادگی کرده‌اند را گامی داشته و به آنان درود می‌فرستیم.

در این روز وحدت صفوف ما یک وظیفه است. لازم است تمامی آحاد خلقمان از زنان و جوانان با شور و شوق از این روز استقبال نمایند. برای تحقق ملت دمکراتیک، زندگی آزاد و برابر در این روزهای تاریخی بیش از هر زمان دیگری به وحدت داخلی نیازمندیم. باید تمامی عرصه‌ها را میدان مقاومت مبدل کنیم.

ما همچون ی.ب.ش/ ی.ژ.ش و جامعه ایزدی در این روز تاریخی و مقدس برای تحقق زندگی آزاد، همبستگی و ارتقای مبارزه صفوف خود را گسترش می‌دهیم."