ک.ج.ک: عملیات‌ نیروهای گریلا را تبریک گفته و به مقاومت آنان درود می‌فرستیم

ک.ج.ک با اعلام اینکه نیروهای گریلا ضربات سنگینی به نیروهای اشغالگر و قاتل وارد می‌کنند می‌افزاید: "ما عملیات‌های پیروزمندانه گریلایی را علیه اهداف رژیم فاشیستی آ.ک.پ/ م.ه.پ را تبریک می‌گوییم".

ریاست مشترک شورای رهبری کنفدرالیسم جوامع کوردستان (ک.ج.ک) بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

"حکومت فاشیستی آ.ک.پ و م.ه.پ علیه خلق کورد سیاست نابودی را به کار می‌گیرد و فشار زیادی به نیروهای دمکراتیک وارد می‌کند. ذهنیت اشغالگر و نابودگر حتی اپوزیسیون کوچک را نیز در مقابل خود نمی‌پذیرد. در ترکیه اکنون یک دیکتاتوری فاشیست در قدرت است. نیروهای دمکراتیک و خلق کورد نیز علیه این حکومت مقاومت می‌کنند. در میان این مقاومت نقش گریلا همیشه نقشی فعال است. علی‌رغم آنکه اشغالگران با تمام توان خود و در هر فرصتی به نیروهای گریلا حمله می‌کنند اما نمی‌توانند خود را از ضربات گریلا حفظ کنند.

اخیرا در بدلیس، آمد، سرحد، گوَر، بوتان، هفتانین و مردین ضربات سنگینی به نیروهای اشغالگر وارد شده است. این مقاومت گریلا کاری می‌کند که دیکتاتوری فاشیست آ.ک.پ/م.ه.پ آشفته شود. مقاومت گریلاهایمان و نیروهای دمکراتیک، عملیاتهای گریلا حکومت آ.ک.پ و م.ه.پ را در آستانه‌ی فروپاشی قرار داده است. ما مقاومت گریلا را تبریک می‌گوییم که به مانعی در برابر اهداف حکومت فاشیستی آ.ک.پ و م.ه.پ تبدیل شده‌اند.

حکومت فاشیستی آ.ک.پ و م.ه.پ علیه خلق کورد و نیروهای دمکراتیک در جنگ ویژه‌ی کثیف، جنگ درونی را در سطحی بالا به کار می‌گیرند. با تبلیغات و شایعات كذب در رسانه‌های خود روزانه ادعا می‌کند «ما گریلا را هدف قرار دادیم، ما این تعداد را کشتیم، به گریلا پایان دادیم». اینگونه تلاش می‌کنند ضعف حکومت را پنهان کنند. اما ضرباتی که گریلا به آنها وارد می‌کند، این جنگ درونی را شکست داده است. حکومت آ.ک.پ و م.ه.پ که حکومت خود را به نابودی گریلا و مبارزات آزادی گره زده است، اینگونه به سمت نابودی پیش می‌رود. افزایش حملات حکومت آ.ک.پ و م.ه.پ از هر جهت، غیر از ضعف حکومت هیچ معنی دیگری ندارد.

حکومت آ.ک.پ و م.ه.پ آنچنان ناتوان شده که ادعا می‌کند؛«علیهشان کودتا می‌شود» و اینگونه خود را بی‌گناه نشان می‌دهند و تلاش می‌کنند ظلم و ستمشان را پنهان کنند. حکومت آ.ک.پ و م.ه.پ هر زمانی که تلاش کرده باشد چنین تفکری در داخل جامعه ایجاد کند، پس از آن یک موج تازه‌ی فشار و ظلم را آغاز کرده است. به همین دلیل ادامه‌ی مبارزات علیه این حکومت خلقمان را به دمکراسی و آزادی می‌رساند.

آ.ک.پ و م.ه.پ می‌خواهند با راه و روش نامشروع و با فشار فاشیستی و ظلم به حیات خود ادامه دهند. حکومتی چنین نامشروع اینگونه نشان می‌دهد که علیهاش کودتا می‌شود و اینچنین به نیروهای دمکراتیک حمله می‌کند. حکومت آ.ک.پ و م.ه.پ همیشه با شیوه‌ای آشکار نشان می‌دهد که با انتخابات یا راه‌های مشروع دست از حکومت نمی‌کشد. چون می‌بیند که با انتخابات و یا روش‌های مشروع در حکومت باقی نخواهد ماند به همین دلیل اخبار خیالی کودتا را درست می‌کند و آنرا بهانه‌ای برای ماندن در حکومت قرار می‌دهد. آشکار است که از ٢٠ ژوئیه به کودتاهای بسیاری دست زده و نشان داد که حکومتش تنها با کودتا و زورگویی سرپا می‌ماند. به همین دلیل مبارزات علیه حکومت مبارزات مشروع و برحق دمکراسی در جهان است. مبارزات گریلا مبارزاتی مشروع و دمکراتیک است و برای دمکراتیک شدن ترکیه نقش مهمی خواهد داشت.

علیه کودتای فاشیستی ۱۲ سپتامبر (١٩٨٠) که تلاش کرد کورد را نابود کند، گریلا دست به مبارزات آزادی و دمکراسی خواهانه زد، برای آنکه حکومت فاشیستی آ.ک.پ و م.ه.پ را شکست دهد و ترکیه را دمکراتیک کرده و کوردستان را آزاد کند، با هر شیوه‌ای مبارزات ادامه خواهد داد.

ما به همه‌ی گریلاهایمان درود می‌فرستیم که در جای جای کوردستان مستقر شده‌اند، برای شهدا و آزادی مبارزه می‌کنند. در مبارزات کنونی و آینده برای آن‌ها آروزی موفقیت می‌کنیم."