کنفدرالیسم جوامع کوردستان: تا آزادی رهبر آپو مقاومت ما ادامه دارد!

ک.ج.ک: تمامی نیروهای مبارز جنبش آزادی‌خواهیمان و در رأس آنان نیروهای گریلا با روحیه و توانی که از صیانت از رهبر آپو کسب می‌کنند تا آزادی رهبری و خلق کورد به مبارزات خویش ادامه می‌دهند.

ریاست مشترک کنفدرالیسم جوامع کوردستان در بیانیه‌ای به میهن‌دوستان و فعالان کورد که در تحصن ٨ ساله مقابل ساختمان شورای اروپا شرکت کرده‌اند درود فرستاده و بر ضرورت تداوم مبارزه تا دستیابی به پیروزی تأکید کرده است.

متن بیانیه به این شرح است:

"هشت سال تمام است که خلقمان در مقابل ساختمان پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ تحصن بدون وقفه را برای آزادی رهبر آپو آغاز کرده‌اند. ما به خلقمان و دوستانمان در اروپا که به طولانی‌مدت‌ فعالیت جهان دست زده‌اند درود می‌فرستیم. این فعالیت اراده و پافشاری بر مبارزه برای آزادی رهبر آپو را نشان می‌دهد. خلق کورد با این اراده رهبر آپو را در مدت کوتاهی آزاد خواهند نمود.

به درازای ٨ سال هر هفته یک گروه در این تحصن جای گرفته‌اند و این امر بیانگر آن است که عموم خلقمان در اروپا در این فعالیت مشارکت کرده‌اند. به جهانیان نشان داده شد که رهبر آپو رهبر این خلق است. در زمینه پوچ کردن توطئه و توطئه‌گران این ایستار خلقمان تعیین کننده است. صاحب‌مندی خلقمان نیرو و روحیه‌ای مضاعف به جنبش‌ آزادیخواهیمان می‌بخشد. جنبش آزادی و گریلاهای فداییمان مقاومت خویش را ادامه خواهند داد.

تمامی نیروهای مبارز جنبش آزادی‌خواهیمان و در رأس آنان نیروهای گریلا با روحیه و توانی که از صیانت از رهبر آپو کسب می‌کنند تا آزادی رهبری و خلق کورد به مبارزات خویش ادامه می‌دهند. مبارزه خلقمان در هر چهار بخش به آزادی رهبر آپو، خلق کورد و کوردستان می‌انجامد.

به خلقمان و دوستانمان در اروپا که تحصن ٨ ساله را ادامه داده‌اند درود می‌فرستیم و پیمان می‌بندیم که توطئه‌گران را در ٢٢مین سال [توطئه بین‌المللی]، با شکست قطعی رودرو کنیم."