۱۱ نظامی ترکیه به هلاکت رسیدند

مرکز اطلاع‌رسانی و نشر ه.پ.گ اعلام کرد، در عملیات گریلا علیه ارتش اشغالگر ترکیه دست کم ۱۱ اشغالگر کشته شدند.

ه.پ.گ اعلام کرد، گریلاهای ه.پ.گ/یژاستار از۲۴ سپتامبر تا ۱ اکتبر در خاکورک و هفتانین علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتهای موفقی انجام دادند.

اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر می‌باشد:

"نیروهایمان در چهارچوب گام "زمان، زمانِ آزادیست" ساعت ۶:۰۰ روز اول اکتبر علیه ارتش اشغالگر ترکیه در تپه‌ی کوردینه‌ی منطقه‌ی شهید بریتان خاکورک، از سه جهت عملیات گسترده‌ای انجام دادند. در جبهه‌ی اول عملیات یک اشغالگر کشته شد و دوربین‌های مداربسته که بر روی تپه مستقر بود، منهدم گردید. در جبهه‌ی دوم نیز یک سنگر اشغالگران تخریب شد و ۵ اشغالگر کشته شدند. همچنین یک اسلحه‌ی ای ۴ نابود شده و دو نظامی اشغالگر که با این اسلحه کار می‌کردند، کشته شدند. در جبهه‌ی سوم یک دوربین و یک سنگر مستقر بر روی تپه نابود شد. همچنین نیروهایمان یک رادار بر روی تپه را منهدم کردند. پس از این عملیات که برای یادبود رفیق فرمانده‌مان عگید گارزان که یکی فرمانده‌های ایالت خاکورک بود، انجام شد. اشغالگران با هلی‌کوپتر سیکورسکی جسد کشتههها و زخمی‌هایشان را از منطقه خارج کردند.

۲۴ سپتامبر ساعت ۱۰:۰۰ نیروهایمان در چهارچوب گام انقلابی جنگ هفتانین علیه اشغالگران ترک در تپه‌ی دوپشک عملیاتی ترتیب دادند. در این عملیات ۳ اشغالگر کشته شدند. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه منطقه را توپ‌باران کرد.

ارتش اشغالگر ترک پس از آنکه در ۲۷ سپتامبر در تپه‌ی کوردینه‌ی منطقه‌ی هفتانین نیروهایش را مستقر کرد، ۲۸ سپتامبر در منطقه‌ی کشانی دست به عملیات اشغالگری زد. در آینده جزئیات بیشتر این عملیات برای افکار عمومی منتشر خواهد شد.

۲۳ سپتامبر ارتش اشغالگر ترکیه پس از آنکه در منطقه‌ی قلعه‌ی شوکی و شهید بیکس از توابع منطقه‌ی شوکی آواشین سربازهایش را مستقر کرد، در منطقه دست به عملیاتی زد که هنوز هم ادامه دارد.

حملات جنگنده‌های ترک به مناطق حفاظت شده‌ی مدیا ادامه دارد و در این چهارچوب:

اول اکتبر ساعت ۱۷:۳۰ جنگنده‌های دولت ترکیه روستای چمانکی دهوک در باشور کوردستان را بمباران کردند.

اول اکتبر ۱۰:۰۰-۱۰:۳۰ جنگده‌های ترکیه همچنین منطقه‌ی روستای فلا در منطقه‌ی زاپ را بمباران کردند.

اول اکتبر ساعت ۱۶:۰۰-۱۶:۳۰۰ ، ۳۰ سپتامبر ساعت ۱۶:۰۰ جنگنده‌ها منطقه‌ی ورخَلی منطقه‌ی آواشین را بمباران نمودند.

اول اکتبر ساعت ۸:۰۰-۸:۱۰ جنگنده‌های ترکیه منطقه‌ی مروانوس و شهید دیرن منطقه‌ی آواشین را بمباران کردند.

۲۹ سپتامبر ساعت ۱۶:۳۰-۱۷:۰۰ و اول سپتامبر ساعت ۱۷:۰۰-۰۸:۱۵ منطقه‌ی شوکی آواشین بمباران شد."