پیکر شهید زیاد خلف الحمد به خاک سپرده شد

پیکر عضو نیروهای امنیت داخلی زیاد خلف الحمد با مشارکت افراد بسیاری به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری شهدا

خانواده‌های شهدا، شیوخ، برزگان عشایر، اعضای نهادهای مدنی و نظامی نیز همراه با اهالی شهر شداد، پیکر عضو نیروهای امنیت ‌(آسایش) زیاد خلف الحمد را در آرامگاه شهدا به خاک سپردند.

این مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به یاد شهدا و ب تشریفات نظامی انجام شد. سپس از فرماندهان نیروهای عملیاتی شمال و شرق سوریه، صغیر التلفاح به خانواده شهید تسلیت گفت و بیان داشت‌: ‌«ما به خانواده شهدا تسلیت می‌گوییم. شهدا آن میهن‌دوستان قهرمانی هستند که جان خود را برای آزادی و شرافت خلق خود،‌ فدا نمودند. شهدا با خون پاک خود درخت آزادی را که ما در زیر سایه آن هستیم،‌ آبیاری کردند. شهدا حماسه، شرافت و فداکاری عملی ساختند، آنان همیشه در یاد و حافظه نسل نو، زنده خواهند ماند. شهید زیاد به ستاره‌ای از آسمان وطن مبدل شد که راه ما را روشنایی می‌بخشد. رهبر عبدالله اوجالان می‌گوید شهدا همیشه سالم و سلامت هستند و هرگز نمی‌میرند.‌»

از مدیران مجلس خانواده‌های شهدای شداد، اَودا الحسن قول پیروی از خط شهدا را داد و گفت‌: ‌«علیرغم غمگینی و دلسوخته بودن، ما دوباهر سرافرازیم و افتخار می‌کنیم که از قهرمانان بخش عملیاتی نیروهای امنیت داخلی، شهید زیاد را به خاک می‌سپاریم. شهید زیاد دارای اخلاقی عالی بود. رفتن او برای ما یک صدمه بزرگ است.‌‌»

پس از سخنرانی‌ها مشخصات شهید قرائت و به خانواده او تقدیم شد. پیکر شهید زیاد همراه با سردادن هلهله به خاک سپرده شد.

عضو نیروهای آسایش، زیاد خلق الحمد مورخ ۱۹ ژوئن در حین انجام وظیفه به شهادت رسید.