FEDA: کسانی که به علوی‌ها حمله می‌کنند، نیروی خود را از قاتلان می‌گیرند

فدراسیون دموکراتیک علویان (FEDA) توجه‌ها را به حملات علیه علوی‌ها معطوف داشت و گفت: «کسانی‌که به علوی‌ها حمله می‌کنند نیروی خود را از ذهنیت قاتلان و قتل‌عام‌ها می‌گیرند.»

فدراسیون دمکراتیک علویان (FEDA) در بیانیه‌ای مکتوب توجه‌ها را به حملات برعلیه علوی‌ها معطوف داشت.

این بیانیه به مشروح زیر می‌باشد:

«افرادی که این اواخر به باورداشت ما اهانت می‌کنند همچنین هوداپار که در درسیم کاندید خود را اعلام کرده است و به زیارت مجسمه یکی از بزرگان ما یعنی سیدرضا رفته و بیانیه داده است. البته که لازم است به تمامی این تلاش‌ها جواب لازمه را بدهیم.

باید شفاف بگوییم که این کار برضد علوی‌هاست و بخصوص برعلیه علوی راه حق یک حمله عادی است. بزرگ وفات کرده ما سیدرضا هیچ احتیاجی به زیارت نماینده ذهنیتی به مانند هوداپار که تمام وجود خود را براساس دشمنی با کوردها بنا نهاده است، ندارد. هیچ علوی قبول نمی‌کند که سید رضا اینچنین کوچک انگاشته شود.

در داخل یک هفته سه رخداد کثیف روی دادند. کسانی که این سه عمل را انجام دادند نیز نیروی خود را از یکجا می‌گیرند. سرچشمه آن هر سه عمل نیز ذهنیت قاتل دولت ترکیه است که می‌خواهد علوی ها را نابود سازد.کسانی‌که به علوی‌ها حمله می‌کنند نیروی خود را از ذهنیت قاتلان و قتل‌عام‌ها می‌گیرند.

به عنوان فدراسیون دموکراتیک علویان، وظیفه ما اینست که در هرجایی برعلیه این سیستم ظلم و ستم مقاومت کنیم. به همین دلیل ما برعلیه تمام حملات ضدعلوی‌ها صدای خود را رساتر خواهیم نمود.»