مبارزان ه‌ب‌د‌ه در استانبول عملیاتی انجام دادند

مبارزان سینان درسیم از نیروهای ه‌ب‌د‌ه اعلام کردند که در منطقه بیوگلو واقع در استانبول‌ ‌«یک نگهبان فاشیسم را مجازات کردند.»

مبارزان سینان درسیم از نیروهای جنبش انقلابی متحد خلق‌ها ‌(ه‌ب‌د‌ه) بیانیه‌ای منتشر کرده و گفتند‌‌: ‌«نگهبان دولتی حزب عدالت و توسعه که در ساعت ۲۳:۰۰ روز ۱۷ آوریل در بی اوغلو از ماشین خود پیاده می‌شد و می‌خواست به کلانتری برود مورد هدف نیروهای ما قرار گرفت و در نتیجه به شدت مجروح شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ‌«سیستم نگهبانی به مثابه یک نیروی شبه‌نظامی که مستقیما به رژیم فاشیست‌ آک‌پ-م‌ه‌پ وابسسته است برای کنترل کردن جامعه در کوچه‌ها مستقر شده‌اند. این سیستم که از اعضای آک‌پ-م‌ه‌پ تشکیل می‌شود، از همان ابتدا مورد هدف ما قرار گرفته بودند.»

مبارزان ه‌ب‌د‌ه این هشدار را اعلام کردند‌: ‌«ما به این نگهبانان حقوق بگیر دولت فاشیستی هشدار می‌دهیم که از یک سو به عنوان نگهبان اخلاق عمل می‌کنند و از سوی دیگر با اعمال خودسرانه مردم را شکنجه کرده و می‌کشند. خیابان‌ها و کوچه‌هایی که از آن‌ها عبور می‌کنید، ایستگاه‌هایی که در آن توقف می‌کنید و رژیم فاشیستی که به آن اعتقاد دارید نمی‌تواند شما را از خشم مبارزان ما محافظت کند. ما شما را در قبال جنایاتی که در حق مردم مرتکب می‌شوید پاسخگو خواهیم کرد. شما همیشه و همه جا هدف گلوله‌های ما خواهید بود.»