اعزام‌های نظامی دولت ترکیه ادامه دارد

دولت اشغالگر ترکیه، ۱۰۰ سرباز و قریب به ۲۵-۳۵ خودروی زرهی را به دیرلوک و مناطق اطراف آن اعزام کرده است.

اعزام‌های نظامی اشغالگری ترکیه

ارتش اشغالگر ترکیه، ۱۰۰ سرباز دیگر را به پایگاه‌ها و ایست بازرسی‌های منطه دیرلوک اعزام کرده است و در آنجا نیز در میان دیگر پایگاه‌ها و مکان‌های نظامی اشغالگری تقسیم می‌شوند. همچنین قریب به ۲۵-۳۵ خودروی زرهی در ابتدا به منطقه چَله و سپس به منطقه شَرزِر اعزام شدند، این خودروها در آنجا برای تدارکات اشغالگری میان پایگاه‌ها و پاسگاه‌ها تقسیم خواهند شد.

یکی از منابع محلی که نخواست نامش فاش شود درباره مناطق جنگی و اشغالگری خطوط آمدیه و دیرلوک اطلاعات جدیدی درباره اعزام‌های نظامی جدید ارتش اشغالگر و قاتل ترکیه به خبرگزاری روژنیوز داده است.

 این منبع مشخص کرده است که ارتش اشغالگر ترکیه با همکاری و همدستی حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) در منطقه به تدارکات نظامی خود ادامه می‌دهد.

این منبع محلی گفت: ‌‌«شب گذشته دولت اشغالگر ترکیه، ۱۰۰ سرباز خود را به ایست‌بازرسی شهرک دیرلوک از توابع منطقه آمدیه منتقل کردند. سربازان در آنجا از خودروها پیاده شدند و با پای پیاده تا گَلی رَشاو ‌(دَره رَشاو) می‌روند.‌»

همان منبع اعلام کرده است‌‌: ‌«ارتش اشغالگر ترکیه این سربازان را به دیگر نقاط و پایگاه‌های خود منتقل می‌کند.‌

همچینین در شب، قریب به ۲۵-۳۵ خودروی زرهی را ابتدا به منطقه چله و سپس به منقطه شرزه  اعزام کردند. این خودروها برای تدارکات اشغالگری میان پایگاه‌ها و نقاطی در منطقه آمدیه و دیرلوک تقسیم شدند‌.‌»