تصویر

جوانان باشور کوردستان‌: ما ‌علیه اشغالگری‌های ترکیه و خیانت پ‌د‌ک هستیم

جوانان باشور کوردستان در مقابل حملات اشغالگرانه دولت ترکیه و خیانت‌های حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌دک) در چند شهر و شهرک، کنش‌های اعتراضی و تجمع انجام داده و گفتند‌: ‌«بر علیه هرگونه اشغالگری ایستادگی کرده و خیانت پ‌د‌ک را قبول نمی‌کنیم.»

اعتراضات جوانان علیه حملات اشغالگرانه ترکیه

علیه اشغالگری‌های دولت ترکیه و خیانت خانواده بارزانی که به پیشاهنگ اشغالگران کوردستان تبدیل شده است، در چند شهر و شهرک باشور کوردستان، کنش‌ها و تجمعات اعتراضی انجام شده و طی آن اشغالگران و خیانت خانواده بارزانی محکوم شد.

جوانان در کرکوک اعلام کردند که علیه هرگونه اشغالگری بر خاک خود می‌باشیم و گقتند‌: ‌«ما به عنوان جوانان کرکوک علیه هرگونه حمله، بمباران و اشغالگری دولت ترکیه که برضد برادران و خواهرانمان در مناطق مختلف انجام می‌شود، ایستادگی می‌کنیم، ما دیگر این اعمال را قبول نکرده و برعلیه آن ایستادگی می‌کنیم.‌« 

یکی از جوانان کرکوک جوانان باشور کوردستان را فرامی‌خواند که موضع‌گیری شدیدی انجام بدهند و گفت‌: ‌«به عنوان یک نفر از جوانان شهر کرکوک، برضد حملاتی که علیه باشور کوردستان صورت می‌گیرد، ایستادگی می‌کنم. ما به عنوان جوانان کرکوک دیگر موضع‌ شدیدی خواهیم گرفت.‌‌» 

جوانان رانیه هم در یک تجمع اعتراضی علیه حملات اشغالگرانه دولت ترکیه و خیانت پ‌د‌ک انجام دادند و در این تجمع شعار ‌«خیانت، عملی کثیف است، قبول کردنش ناجوانمردی است» را سردادند. 

جوانان شهرک تَکیییه علیه اشغالگری‌های دولت ترکیه کنش اعتراضی برای محکوم کردن اشغالگران و خیانت انجام دادند و گفتند‌: ‌‌«ما به عنوان جوانان باشور کوردستان، برعلیه اشغالگری ترکیه هستیم که مدتهاست به حملات اشغالگرانه انجام می‌دهد. پیام ما به پ‌د‌ک هم اینست که از خیانت دست بردارد.‌» 

یک جوان در شهرک تکییه بروی دیوارها شعار ‌«کوردستان اشغال شده است» را نوشت.