ی‌ب‌ش جشن اولین چهارشنبه ماه آوریل را تبریک گفت

فرماندهی ی‌ب‌ش، جشن اولین چهار شنبه ماه آوریل را به جامعه ایزدی، شهدای ایزدخان، خانواده‌ها و رفقا تبریک گفت.

جشن اولین چهارشنبه ماه آوریل

فرماندهی یگان‌های مقاومت شنگال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(ی‌ب‌ش) به مناسبت جشن اولین چهارشنبه ماه آوریل بیانیه‌ای منتشر کرد. ی‌ب‌ش جشن اولین چهارشنبه ماه آوریل را به تمام جامعه ایزدی، شهدای ایزدخان، خانواده‌های شهدا، دوستان و تمام رفقا تبریک گفت.

بیانیه‌ فرماندهی‌ ی‌ب‌ش به شرح زیر است‌:

‌«در ابتدا ما جشن اولین چهارشنبه ماه آوریل را به تمام جامعه،‌ شهدا، خانواده‌های شهدا، دوستان و تمامی رفقا تبریک می‌گوییم. هرساله،‌ در میان خیر و خوشبختی با شادمانی و درکنار هم جشن گرفتن این روز را برای همگان خواستاریم.

بدین معنا این جشن،‌ هویت راستین تاریخی و فرهنگ جامعه ماست. در عین حال اتحاد،‌ توافق، زندگی مسالمت آمیز، صیانت از خود، فرهنگ خوددفاعی و غیره را نیز نمایندگی می‌کند.

در تمام مراحل تاریخی و در هر شرایطی جامعه ما از قداست و باورداشت خود صیانت کرده و آن را حفظ نمود. برای دفاع از ارزش‌های خود نیز هرگونه فداکاری و هزینه را متحمل شد.

در روزگار امروز هم مهم اینست که جامعه ما توافقی ملی و با اتحاد گردهم آید. برای اینکه در راه این مهم مبارزه بسیاری صورت گرفته و هزینه‌های بسیاری داده شد. اگر تمام آن هزینه‌ها داده نشده و مبارزات گرانبها انجام نمی‌شدند ممکن نبود که ما امروز با شادمانی بروی خاک خود،‌ اعیادمان را جشن بگیریم و مبارزه حیاتی آزاد را انجام دهیم.

با این واقعیت جامعه ما دارای فرهنگ، هویت و باوری کهن است. برای اینکه این حقایق خویشتن را بزید لازم است که در هر شرایطی با شادمانی و سرافرازی عظیمی یکدیگر را در آغوش بگیرند.

مدافعان چگونه در هر شرایطی جامعه خود را در آغوش خود داشته باشند، ما هم به همان موضع‌گیری در هر لحظه همراه با جامعه خود مبارزه کرده و مبارزه خود را گسترش خواهیم داد.

برهمین اساس ما یکبار دیگر جشن اولین چهارشنبه ماه آوریل،‌ جشن جامعه کهن ایزدی را به تمامی اجتماعی، دوستان، کسانی که در کنار جامعه ما جای گرفته و مبارزه می‌کنند،‌ به تمامی شهدا و خانواده‌های شهدا و به تمامی رفقا تبریک می‌گوییم.‌»