تصویر

در شهر نورنبرگ اشغالگری محکوم شده و به گریلا درود فرستاده شد

در شهر نورنبرگ حملات اشغالگرانه و خیانت با انجام یک کنش محکوم شد و به مقاومت گریلاها درود فرستاده شد.

کوردستانیان در شهر نورنبرگ آلمان، حملات اشغالگرانه دولت ترکیه و خیانت حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) محکوم شده و به مقاومت گریلاها درود فرستاده شد.

در این کنش‌ بیانیه داده شده و گفته شد‌: ‌«‌گریلا و خلق برای اینکه اشغالگر بروی خاک کوردستان وجود نداشته باشد،‌ مقاومتی بی‌همتا انجام می‌دهند. در کوهستان‌ها و دشت‌های هر بخش کوردستان، مقاومتی باشکوه در حال انجام است. درنتیجه این مقاومت با رنج و سال‌ها دادن هزینه‌، دستاوردهای بزرگی بدست آمده است.‌»

در این بیانیه توجه‌ها به خیانت پ‌د‌ک معطوف داشت شده و همچنین گفته شد‌: ‌«پ‌د‌ک که از تاریخ درس نیاموخته است و از دولت فاشیست ترکیه پشتیبانی می‌کند‌‌، اشغالگران را در باشور کوردستان مستقر کرده است. در باشور کوردستان برای حمله به گریلاهای قهرمان،‌ تدارکات می‌بیند. این حملات از هر سو راهی که به کوردستان آزاد ختم می‌شود را مسدود می‌کند. باید بخوبی دانسته شود که تضعیف حزب کارگران کوردستان ‌(پ‌ک‌ک) به معنای تضعیف کوردستان است. تلاش‌های پ‌د‌ک بزرگترین خیانت است.

از همینجا ما خلق خود در باشور کوردستان را فرامی‌خوانیم‌‌؛ باید نگرش خیانتکار پ‌د‌ک، در باشور کوردستان خنثا شود. ما شما را فرامی‌خوانیم که با گریلاهای کوردستان علیه دولت فاشیست ترکیه مبارزه کنید.‌»