تصویر

از ۳ شهر سوئیس صدها نامه برای سی‌پی‌تی ارسال شد -تکمیل شد-

در شهرهای وینترتور، چور و س‌ت گالن سوئیس امروز برای سی‌پی‌تی نامه‌هایی فرستاده شد. مجلس و کمون‌های زنان صدها نامه‌ای را که آماده کرده بودند برای سی‌پی‌تی فرستادند.

زنان کورد ساکن شهر وینترتور سوئیس، برای اینکه کمیته منع شکنجه اروپا ‌(سی‌پی‌تی) علیه نظام تحمیل انزوا، شکنجه بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، اقدامی انجام دهد، برای سی‌پی‌تی نامه فرستاد.

وینترتور

اعضای کمون زنان آرژین گارزان که در شهر وینترتور ساکن هستند، ۱۷۶ نامه‌ای را که آماده کرده‌ بوند را از طریق پستخانه مرکزی ارسال کردند.

در بیانیه‌ای که به عنوان این کمون اعلام شده است که باید سی‌پی‌تی دیگر در برابر تحمیل انزوا و اعمال غیرقانونی سکوت نکند و در ادامه بیانیه چنین آمده است‌‌: ‌«ما زنان تا زمان آزادی رهبر آپو مبارزه خواهیم کرد.‌»

چور

در شهر چور اعضای مجلس خلق کورد از  مشارکت در کمپین ارسال نامه از سوی اعضای کمون زنان اَکین وان حمایت کردند.

به عنوان زنان، سیاستمدار عایشه آجار باشاران بیانیه‌ای داد و اعلام کرد که امروز خلق کورد در سراسر کوردستان و اروپا برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در میادین حضور دارد. عایشه آجار باشاران اعلام کرد که برای شکست دادن انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان صدها نامه برای سی‌پی‌تی فرستاده شده و این مطالبه را داشته‌اند که سی‌پی‌تی به وظایف خود عمل کند.

س‌ت‌ گالن

اعضای کمون زنان هَلبَست کوچرین در شهر س‌ت‌ گالن صدها نامه برای سی‌پی‌تی ارسال کردند.