جامعه اسلامی کوردستان: بیایید جراحات قربانیان را درمان کنیم

جامعه اسلامی کوردستان توجه‌ها را به اهمیت اتحاد و همبستگی برای درمان جراحات قربانیان فاجعه آتش‌سوزی معطوف داشت و گفت‌: ‌«با کمک‌کاری مادی و معنوی نشان دهیم که همراه آنان هستیم.‌‌‌‌‌‌‌‌»

آتش‌سوزی در شمرخ و چنار

جامعه اسلامی کوردستان در ارتباط با آتش‌سوزی که در مناطق چنار از توابع آمد و منطقه شمرخ از توابع مردین صورت گرفت، و زیان‌های مادی و جانی براثر آن، یک بیانیه و فراخوان حمایت از قربانیان آتش‌ سوزی را داده است.

در این بیانیه چنین آمده است‌: ‌«فاجعه‌‌ای که در مردین و آمد صورت گرفت، دل ما را به درد آورد و درد بزرگی را برای ما برجای گذاشت. ما از خدای خود برای خواهران و برادرانمان در روزهای سخت و دشوار با زیان‌های مادی و جانی روبرو ماندند، صبر می‌خواهیم. خداوند برادران و خواهران ما که در این آتش‌سوزی جان باختند را بیامرزد و برای مجروحین نیز طلب شفاعت داریم.‌»

در این بیانیه توجه‌ها به اهمیت اتحاد و همبستگی برای درمان کردن زخم‌های قربانیان معطوف داشته شده و گفته شده است‌: ‌«ما با کمک‌رسانی مادی و معنوی نشان بدهیم که در کنار آنان هستیم. بیایید با تامین آب، خوراک، پوشاک آنان کمی هم که شده از درد آنان بکاهیم. بیایید با یکدیگر این سختی و دشواری‌ها را پشت‌سر بگذاریم.‌»