تصویر

مبارزان ه‌ب‌د‌ه کارخانه کشتی‌سازی در موغلا را به آتش کشیدند

مبارزان باز آزاد پیرو ه‌ب‌د‌ه اعلام کردند که با هدف انتقام علیه حملات اشغالگری و انزوای تحمیلی، یک کارخانه کشتی‌سازی در موغلا را به آتش کشیدند.

عملیات‌های ه‌ب‌د‌ه

مبارزان باز آزاد پیرو ه‌ب‌د‌ه اعلام کردند که روز ۲۵ سپتامبر حوالی ساعت ۰۴:۰۰ کارخانه کشتی‌سازی در منطقه کشتی‌سازی ایچمَلَر بدروم در موغلا را به آتش کشیدند.

در این بیانیه آمده است: «در عملیاتی که با هدف انتقام علیه حملات اشغالگری در کوردستان و انزوا انجام شد، بسیاری از قایق‌های تفریحی در آتش سوختند و خسارات مادی عمده‌ای به بار آمد. نیروهای مبارز ما که این عملیات را انجام دادند، به سلامت به مناطق خود بازگشتند.»

مبارزان باز آزاد پیرو با بیان اینکه انزوای تحمیل شده بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان ارتباط مستقیمی با افزایش فاشیسم در ترکیه و کوردستان دارد، گفت: «ما به عنوان مبارزان ه‌ب‌د‌ه یاد و خاطره تک تک رفقایی را که در راه آزادی و استقلال هر بهایی را به قیمت جانشان پرداخته‌اند و فداکارانه جنگیدند و به شهادت رسیدند، با احترام و سپاس گرامی می‌داریم و باز تأکید می‌کنیم که با عملیات‌های‌مان در کوه‌ها و کلان‌شهرها تا رسیدن به آزادی و شکست دادن حملات اشغالگری، کابوس فاشیسم خواهیم بود.»