هلاکت ٨ اشغالگر در عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد که در عملیات‌های مبارزان آن، ٨ اشغالگر از جمله ۵ نظامی رژیم متجاوز ترک به هلاکت رسیده‌اند.

در اطلاعیه مرکز رسانه نیروهای رهایی‌بخش عفرین آمده است:

"ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش اخیرا منطقه را آماج حملات گسترده توپخانه‌ای قرار داده‌اند. در چارچوب حق دفاع مشروع علیه این حملات طی روزهای ١۴- ١٩ آگوست/ ٢٣ -٢٨ مرداد سلسله عملیات‌های انتقامی به انجام رسید.

١۴ آگوست در شهرک مارع در نتیجه عملیات تک‌تیراندازان ما یک مزدور کشته شد. همان روز در روستای کل جبرین از توابع اعزاز یک مزدور در عملیاتی کشته و ٣ مزدور دیگر زخمی شدند.

١۵ آگوست در روستای کفرخوش از توابع اعزاز، نیروهای ما با سلاح سنگین علیه یک پایگاه ارتش ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات در دست نیست.

١۶ آگوست در بخش جندرس طی عملیات تله انفجاری یک مزدور کشته و موتورسیکلت او منهدم شد.

١٩ آگوست در روستای گوبلی عفرین علیه یک خودرو زرهی ارتش ترک عملیاتی به انجام رسید. خودرو مذکور منهدم شد. پس از آن زمانیکه دشمن در حال انتقال اجساد کشته‌های خود بود علیه یک خودرو دیگر نیز عملیاتی انجام شد. این خودرو نیز منهدم گردید. در نتیجه این عملیات‌ها ۵ نظامی ترکیه کشته شدند. تعدادی هم زخمی گردیدند اما تعداد زخمی‌ها محرز نشده است.

در مجموع این عملیات‌ها، ۵ نظامی رژیم ترک و ٣ مزدور آنان کشته شدند و حداقل ٣ مزدور هم زخمی گردیدند."