جوانان آپویی شهر سنه فراخوان دادند

جوانان آپویی شهر سنه در یک فراخوان از تمامی ساکنان شهر سنه خواستار شدند که غروب امروز همراه با برافروخت آتش چهارشنبه سوری، با سردادن شعار «ژن ژیان آزادی» عهد خود با شهدا را نو نماییم.

جوانان آپویی شهر سنه در بیانیه‌ای، از تمام شهروندان آن شهر خواستار شدند که در ساعت ۱۸:۰۰ غروب امروز سه‌شنبه همراه با برافروختن آتش چهارشنبه سوری با سردادن شعار «ژن ژیان آزادی» عهد خود با شهدا را نو نماییم.

در بیانیه جوانان آپویی شهر سنه همچنین آمده است: «وظیفه خود می‌دانیم که از مقاومت رهبر آپو در امرالی و گریلاهای قهرمان در سنگرهای نبرد پشتیبانی کنیم.»

این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

«خلق شرافتمند ما در شهر سنه خویناوی همانطور که اطلاع دارید، رژیم اشغالگر ایران در طول مدت این سالها خواسته است که با شهید کردن فرزندانمان و اعدام کردن، صدای آزادیخواهای ما را خفه کند. اما با پیشاهنگی گریلاهای قهرمان همیشه نقشه‌های کثیف دشمنان شکست می‌خواهند خورد.

ما به مثابه جوانا آپویی شهر سنه به وظیفه خود می‌دانیم که که از مقاومت رهبر آپو در امرالی و گریلاهای قهرمان در سنگرهای نبرد پشتیبانی کنیم.

به همین مناسبت از خلق خود در شهر سنه تقاضا می‌کنیم، ساعت ۶ غروب امروز همره با برافروختن آتش چهارشنبه سوری با سردادن شعار «ژن ژیان آزادی» عهد خود با شهدا را نو نماییم.»