تصویر

ه‌پ‌گ مشخصات ۲ شهید را اعلام کرد

ه‌پ‌گ مشخصات ۲ گریلای شهید زاپ را اعلام کرد و گفت: «رفقای ما آزاد و هارون همیشه در مبارزات ما به یاد خواهند ماند.»

اعلام مشخصات شهدا

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ‌) در این خصوص به شرح زیر است:

مبارزان فداکار حزب ما پ‌ک‌ک، رفقا آزاد و هارون در حملات دشمن در روزهای ۷ - ۸ اوت ۲۰۲۴ در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ به شهادت رسیدند.

مبارز آپویی، رفیق ما آزاد که در میان مردم وطن‌دوست عفرین رشد کرد، در زندگی گریلایی خود با فداکاری و وفاداری به ارزش‌های آزادی، خود را در مقابل مردم ما مسئول دید و بی‌وقفه مبارزه کرد. در هر میدان مبارزه با شخصیت انقلابی خود از خط زندگی آزاد دفاع کرد و به وظایف مبارزاتی خود عمل کرد.

رفیق ما هارون که از منطقه گمگم موش که یکی از کانونهای اولیه جامعه‌پذیری مبارزات آزادیخواهانه ماست، به کوه‌های آزاد رفت، به مبارزه برای هستی مردم ما پیوست، شور و هیجان روز اول در صفوف گریلاها در تمام عمر مبارزاتی او ادامه یافت و مشارکتی بی‌وقفه داشت. او در بسیاری از میدان‌های مبارزه خدمت کرد، وظایف مبارزاتی خود را به خوبی انجام داد. او با شخصیت صادق خود، از صمیم قلب و با درک عالی مبارزه کرد و محل احترام همه رفقایش شد.

رفقای ما آزاد و هارون که بدون تردید به مبارزه پیوستند، با مبارز آپویی بودن و رفاقت قوی خود نام خود را در تاریخ مبارزات ما ثبت کردند. یاد و خاطره گرانبهای آنها همیشه در مبارزات ما زنده خواهد بود. ما قول می‌دهیم انتقام رفقا آزاد و هارون را بگیریم و در شخص آنها انتقام همه شهدایمان را بگیریم و راهپیمایی خود برای رهبری آزاد، کوردستان آزاد را به پیروزی برسانیم.

بر این اساس به خانواده‌های بزرگوار رفقا آزاد و هارون و همه مردم کوردستان تسلیت می‌گوییم.

مشخصات رفقای شهیدمان به شرح زیر است:

نام سازمانی: آزاد عفرین

نام ونام خانوادگی: رزگار علی حسین

محل تولد: عفرین

نام مادر-پدر: امینه-علی

زمان و مکان شهادت: ۷ اوت ۲۰۲۴ / زاپ

*****

نام سازمانی: هارون میرا

نام ونام خانوادگی: روژهات شاهین

محل تولد: موش

نام مادر-پدر: گلبهار-عبدالباقی

زمان و مکان شهادت: ۸ اوت ۲۰۲۴ / زاپ.‌»

*****