خلق در مقابل شهرداری‌های کوردستان دست به تحصن زدند

برعلیه مصارده کردن شهرداری جولمرگ، خلق به همراه اعضای دم پارتی کنش تحصن را آغاز کردند. خلق با شعار ‌«فشارها نمی‌توانند ما را متوقف کنند» در مقابل شهرداری‌ها تحصن کردند.

شهردارمشترک جولمرگ، محمد صدیق آکیش دستگیر و بجای او قیم انتصاب شد. در اعتراض به این اعمال خلق همراه با حزب برابری و دمکراسی خلق‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌(دم پارتی) در مقابل شهرداری‌ها کنش تحصن را آغاز کردند.

آمد

در مقابل ساختمان شهرداری کلانشهر آمد، مناطق رِزان، پیاس، شهرنوین، سور و بسمل کنش‌ تحصن آغاز شد. روسای مشترک شهرداری‌ها، دم پارتی، د‌ب‌پ و خلق در این کنش شرکت کردند. پلیس در منطقه پیاس تلاش کرد از سردادن شعار از سوی خلق، مانع شود، توده خلق نیز با تشویق و هلهله به این عملکرد پلیس‌،‌ واکنش نشان داد.

سِرت

در مقابل ساختمان شهرداری سرت، پلاکارد ‌«شهرداری ما از آن ما می‌باشد، ما به مصادره اجازه نخواهیم داد» برافراشته شدند، روسای مشترک شهرداری، سوفیا آلاگاش و محمد کایسی. نماینده شهر، صبحات اردوغان ساریتاش به همراه خلق، کنش تحصن را آغاز کردند. در مقابل شهرداری مناطق مسرج و زیاریه نیز کنش تحصن انجام شد.

اِلِح

صدها نفر در الح در مقابل ساختمان شهرداری‌ الح گردهم آمدند. خلق با شعار ‌‌«فشارها نمی‌توانند ما را متوقف کنند» تحصن کردند.