ن‌پ‌گ: توطئه کاملاً شکست خواهد خورد

فرماندهی قرارگاه ن‌پ‌گ با بیان اینکه مبارزه آنها که با روحیه فدایی آپویی انجام می‌شود قطعا پیروز خواهد شد، گفت: «اکنون مشخص است که توطئه کاملاً شکست خواهد خورد.»

فرماندهی قرارگاه مرکز مدافع خلق(ن‌پ‌گ) با صدور بیانیه‌ای کتبی اعلام کرد که گریلاهای آزادی‌بخش در برابر هر حمله به عبدالله اوجالان و مردم،حسابخواهی خواهند کرد و از این پس هر اتفاقی هم که بیفتد، دشمن را بازخواست خواهند کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

«توطئه بین‌المللی ۱۵ فوریه علیه خالق مبارزات ما برای آزادی، رهبر ما، بزرگترین تلاشگر و بزرگترین مبارز حقیقت، رهبر آپو، در شخص رهبر آپو علیه مردم کورد انجام شد. ما این حمله توطئه را با خشم بسیار محکوم می‌کنیم. رفقای ما و مردم میهن‌دوست ما وفادار به رهبر آپو و حقیقت آزادی کوردی که در شخصیت رهبر آپو تجسم یافته است، بدن خود را در برابر حمله شیطانی توطئه سپر کردند. در شخص شهدای فدایی ما که با گفتن «شما نمی‌توانید روز ما را تاریک کنید» ستونی از آتش بر گرد رهبرمان ساختند، از همه شهدای راه آزادی خود با احترام و حرمت یاد می‌کنیم.

همانطور که تمام جهان بر او شهادت می‌دهند; رهبر آپو خلق کورد را از خاکستر خود بازآفرینی کرد، آنها را دارای شعور، قدرت و ایمان ساخت، سازماندهی کرد و به سطحی بسیار میهن‌دوست رساند که مبارزه می‌کند و تمام هزینه‌ها را در راه آزادی می‌پردازد. رهبر آپو انقلاب رستاخیز خلق کورد را به وجود آورد، ایدئولوژی، جنبش و حقیقت زنان آزاد را به وجود آورد که انقلاب درون انقلابی دیگر تعریف می‌شود . این موضوع کل کوردستان، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر قرار داد. نیروهای هژمونیک مدرنیته سرمایه‌داری که می‌خواهند جلوی حقیقت رهبر آپو و آزادی خلق کورد را بگیرند، بی‌رحمانه ترین، شیطانی ترین و غیرانسانیترین توطئه تاریخ بشریت را تدارک دیدند. پس از توطئه‌های فراوان و حملات نسل‌کشی علیه خلق کورد در قرن گذشته، در ۱۵ فوریه ۱۹۹۹، توطئه بین‌المللی نیز انجام شد، به این ترتیب دستور نسل‌کشی کوردهای آزاد امضا و اجرا شد. به همین دلیل است که رهبر آپو روز ۱۵ فوریه را به عنوان روز نسل‌کشی کوردها تعریف کرد. مردم و جنبش ما از هر ۱۵ فوریه به عنوان روز بازخواست خود، رفع کاستی‌ها ، نشان دادن حقیقت توطئه‌گران، دیدن حملات به هستی و آزادی ما و تصمیم گیری برای مبارزه بزرگ با آنها استقبال می‌کنند.

رهبر آپو ۲۵ سال است که با ایستادگی تاریخی خود در برابر سیستم شکنجه امرالی، با صبر و شکیبایی فوق‌العاده خود و با آخرین روش‌های مبارزه، حمله توطئه بین‌المللی را خنثی کرده است. مردم میهن‌دوست ما و حزب پ‌ک‌ک ما دور رهبر آپو جمع شدند و بر خط آپویی پافشاری کردند و اینگونه مبارزه کردند. این مبارزه و مقاومت امرالی همه محاسبات کثیف را در مورد مردم و جنبش ما شکست داد، توطئه‌گران را شکست داد. حمله توطئه بین‌المللی و توطئه‌گران می‌خواستند حق آینده آزاد را برای رهبر آپو و خلق کورد به رسمیت نشناسند تا آنها را از تاریخ پاک کنند. رهبر آپو همچنین یکی از بزرگترین گام‌های پارادایگمای خود را در تاریخ بشریت آزاد برداشت، یک جایگزین ارائه کرد و به یک رهبر جهانی تبدیل شد. امروز اندیشه‌های رهبر آپو بر زنان، جوانان و مردم تحت ستم کوردستان، خاورمیانه و جهان به عنوان یک پارادایم راه‌حل محور، دموکراتیک و آزادیخواه تأثیر می‌گذارد. اکنون مشخص شده است که توطئه‌گران نخواهند توانست جلوی راهپیمایی تاریخی آزادی رهبر آپو، پ‌ک‌ک و خلق کورد را بگیرند. مبارزه ما که با روح فدایی آپویی انجام می‌شود قطعا پیروز خواهد شد و توطئه به طور کامل شکست خواهد خورد.

گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان به دلیل این واقعیت خود را ارتش فدایی رهبر آپو تعریف کردند، با روحیه فدایی آپویی خود را تقویت کردند، شیوه زندگی آپویی را اساس خود قرار دادند و بر این اساس خود را سازماندهی کردند. گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان که از رهبر آپو بهره، ایمان، اراده، روحیه، روش، سرعت و خلاقیت می‌گیرند، برای شکستن توطئه و خلق آینده‌ای آزاد، خود را فدا می‌کنند. گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان که در بیست و پنجمین سال توطئه از ایالت‌های باکور کوردستان تا مناطق حفاظتی مدیا به صورت فدایی می‌جنگند، با عملیات تاریخی روژهات و اردال این روحیه را به بالاترین سطح رساندند. همین روحیه در زاپ، متینا و خواکورک تبدیل به عملیات انقلابی گریلای مدرنیته دموکراتیک شد، مبارزه ما وارد مرحله جدیدی شده است. گریلاهای ما که ارتش فدایی رهبر آپو هستند، همانطور که تاکنون انجام داده‌اند، از این پس نیز با روحیه فدایی به مبارزه در خط آپویی ادامه داده، وفاداری خود را به رهبر آپو را تقویت می‌کنند و پارادایم و ایدئولوژی رهبر آپو را تا پایان تایید و اجرا خواهند کرد. گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان حساب هر حمله‌ای به رهبر آپو و مردم ما را از دشمنان طلب خواهند کرد، از این پس حساب هر حمله‌ای را با روحیه فدایی لیلا، آخین، روژهات، اردال، رزگار و سرخوبون طلب خواهند کرد.

ما به عنوان گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان با این باور، درک و روحیه عزم خود را برای شکستن توطئه بین‌المللی، انجام کلیه وظایف و مسئولیت‌های خود برای تحقق آزادی جسمانی رهبرمان نشان می‌دهیم. برای رفقایمان که در هر میدانی با توطئه مبارزه می‌کنند، برای دوستان و مردم میهن‌دوستمان آرزوی موفقیت داریم.»