شبیخون گریلایی بر نظامیان اشغالگر؛ ١۵ ارتشی ترکیه کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ اعلام نمود که در حمله گریلایی به نیروهای اشغالگر ترکیه در محور شمذینان ١۵ ارتشی ترکیه کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ اعلام نمود که در حمله گریلایی به نیروهای اشغالگر ترکیه در محور شمذینان ١۵ ارتشی ترکیه کشته شدند

 

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در گزارشی کتبی نتیجه‌ی عملیات گریلاهایشان را علیه ارتش ترکیه در شمزینان جولمرگ که با هدف اشغال خاک جنوب کردستان به حرکت درآمده‌اند، اعلام نمود.

 

در گزارش ه.پ.گ آمده است:

" ١۴ دسامبر/٢٣ آذر، ارتش اشغالگر ترکیه‌ از شمزینان جولمرگ بوسیله‌ هلی‌کوپتر سیکورسکی نظامیان خود را در مرزهای باشور کردستان پیاده نمودند و جهت اشغال اراضی به حرکت درآمدند. نیروهای ما بر علیه اشغالگری ترکیه عملیات‌های وسیعی را در تپه‌ی 'سیرو'، 'گلی رش'، 'کانی‌رش' و روستای 'برمزه' از توابع 'دیانا' در جنوب کردستان به انجام دادند.

 

در ساعت۴:٣٠ دقیقه‌ی ٢۵ دسامبر / چهارم دیماه، نیروهای ما برعلیه نیروهای اشغالگر مستقر در تپه‌ی 'ماوان' عملیاتی را صورت داده و از چهار محور، تپه را هدف حمله قرار دادند. در عملیات با سلاحهای آر.پی.جی٧ و سلاح‌های سنگین، سنگرهای دشمن مورد هدف قرار گرفت. در نتیجه‌ی این حمله ٣ عدد از سنگرهای دشمن به تمامی ویران و ٧ نظامی دشمن کشته شدند. بعد از این عملیات، سربازان دشمن از تپه عقب‌نشینی کرده و پا به فرار گذاشتند.

 

در ساعت ۶:۴۵ دقیقه‌ی همان روز، نیروهایمان برعلیه تپه‌ی 'سیرو' عملیاتی را به انجام رساندند. سنگرهای دشمن مورد حمله واقع شد و در نتیجه ٨ نظامی دشمن از پای درآمدند.

 

در هر دو حمله ١۵ نظامی دشمن کشته شدند. بعد از انجام عملیات، ارتش ترکیه‌ی اشغالگر در ساعت ٠٩:٣٠ دقیقه بوسیله‌ی هلیکوپترهای جنگی کبرا و سیکورسکی کشته و زخمی‌های خود را از آن منطقه خارج نمودند. ارتش غاصب ترکیه تا حوالی غروب، منطقه را مورد حملات راکتی و توپخانه‌ای قرار دادند و سپس هواپیماهای جنگی منطقه‌ی 'گَلی‌رَش' را بمباران نمودند.