دو ارتشی ترکیه در جنوب کردستان از پای درآمدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارشی از درگیری نیروهای گریلا با اشغالگران در منطقه بارزان جنوب کردستان و مردین شمال کردستان خبر داده است

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارشی از درگیری نیروهای گریلا با اشغالگران در منطقه بارزان جنوب کردستان و مردین شمال کردستان خبر داده است

 

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در رابطه با عملیات و درگیری با اشغالگران کردستان گزارشی منتشر کرد.

 

دو ارتشی در جنوب به هلاکت رسیدند

گریلاهای ه.پ.گ در چهارچوب کارزار شهید پیروز و شهید آگری روز ١٩ آگوست/ ٢٨ مرداد دو ارتشی ترک را در اطراف تپه بایراک منطقه بارزان جنوب کردستان کشته‌ و دو تن دیگر را زخمی کرده‌اند.

 

حمله نیروهای گریلا به مرکز پلیس محسرت

نیروهای ه.پ.گ ساعت ٧ روز ١٨ آگوست در چهارچوب کارزار شهید دلال و شهدای بستا به مرکز پلیس بخش محسرت در مردین حمله کردند. ه.پ.گ از اعلام شمار کشته و زخمی‌های دشمن اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید که دشمن پس از این حمله تحرکات وسیعی را در منطقه آغاز کردو عصر همان روز بدون کسب نتیجه عقب‌نشینی کرده است.

 

شهادت دو گریلا در حمله هوایی به ارتفاعات گَوَر

ارتش غاصب ترکیه روز ١٧ آگوست در حوالی روستای موشان بخش گوَر حومه جولمرگ عملیاتی نظامی را با کمک پهپهادهای تجسسی آغاز کرد. ارتش ترکیه همان روز این عرصه را هدف بمباران قرار داد و دو گریلا در این حملات به شهادت رسیدند. مشخصات شهدا طی اطلاعیه‌های آتی با افکار عمومی در میان گذاشته می‌شود.

 

سه گریلا در سرت به شهادت رسیدند

ه.پ.گ در پایان از درگیری سهمگین در سرت و شهادت سه گریلا سخن به میان آورد:"١٧ آگوست یکی از یگانهای ما حین انجام وظایف انقلابی خود در عرصه هَرَکُل حومه سرت با نظامیان دشمن رودر رو شدند. دشمن که از نبرد رودر رو عاجز شده است به هلی‌کوپترهای جنگی، خمپاره و توپ متوسل شده و اقدام به پیاه نمودن عناصر خود با استفاده از بالگردهای جنگی سیکورسکی در منطقه نمود. جنگی سنگین مابین نیروهای ما و دشمن تا بامداد ١٨ آگوست روی داد. در این درگیری تعدادی زیادی از اشغالگران کشته شدند. رفیق باور و هاکی قهرمانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند. رفیق آراس پس از شدت جراحت‌ها برای آنکه به دست دشمن نیفتد با انفجار نارنجک دستی خود را به شهادت رساند. جزئیات بیشتر و مشخصات رفقای شهید طی اطلاعیه‌های آتی اعلام می‌شود."