عملیات گریلایی در چولگ؛ پنج ارتشی تُرکیه کشته شدند

در چولگ نیروهای گریلا بر ضد یگانهای ارتش ترک عملیاتی انجام داد، در این عملیات ۵ ارتشی ترک کشته شدند. دو گریلا به شهادت رسیدند

در چولگ نیروهای گریلا بر ضد یگانهای ارتش ترک عملیاتی انجام داد، در این عملیات ۵ ارتشی ترک کشته شدند. دو گریلا به شهادت رسیدند

 

دیروز (سه‌شنبه) مرکز اطلاع رسانی ه.پ.گ در مورد عملیات نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

"نیروهای ما ساعت ۱۲روز ۲۶ آگوست/ ۴ شهریور در منطقه‌ی چله جولمرگ بر ضد یگانهای ارتش اشغالگر ترک که در منطقه‌ای مابین تپه شوندر و دره دشتانه بودند عملیاتی انجام دادند. در این عملیات ضربه‌ی مهلکی به سنگرها و پایگاههای دشمن وارد شد. کشتن یک ارتشی در این عملیات محرز شده است.

 

ساعت ۲۳ و سی دقیقه روز ۲۵ آگوست/ ٣ شهریور در نزدیکی روستای ساخنه واقع در بخش کانی‌رش حومه چولگ، نیروهای ما یگانهای ویژه دشمن را مورد حمله قرار دادند و از نزدیک ضربات مهلکی بر آنان وارد کردند. ۵ ارتشی در این حمله کشته شدند و ۳ تن نیز زخمی شدند. پس از عملیات درگیری سنگینی با اشغالگران در منطقه روی داد و دو تن از رفقا به شهادت رسیدند. اطلاعات بیشتر در مورد این درگیری در گزارش‌‌های آتی منتشر خواهد شد.

 

ارتش اشغالگر ترکیه طی هفته اخیر از پایگاه قره قولای در چَله و نمیژا در شرنخ اقدام به توپباران مناطق بستا کرده و تداوم این حملات به آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع انجامید. حریق مذکور همچنان ادامه دارد."